Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Lublin
Zadania:
- Obsługę telefoniczną i mailową klienta niemieckojęzycznego;
- Wsparcie w rozwiązywaniu podstawowych problemów technicznych związanych z zakupionym sprzętem oraz usługami.
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego;
- Podstawowa znajomość języka angielskiego;
- Dobra obsługa komputera;
- Zdolność analitycznego myślenia;
- Komunikatywność;
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem;
- Gotowość do podjęcia pracy w Lublinie.
- Stabilność zatrudnienia i umowę o pracę na czas nieokreślony;
- Szkolenia techniczne i w zakresie kompetencji „miękkich”;
- Pracę w międzynarodowym środowisku i codzienny kontakt z językiem obcym;
- Dobrą atmosferę pracy;
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych;
- Pakiety benefitowe.