Ogłoszenie numer: 41204, z dnia 2008-03-10
Fair Recruitment
Naszym klientem jest firma zajmująca się sprzedażą usług i produktów w sektorze telekomunikacji i elektroniki na terenie Niemiec. Firma otwiera oddział w Krakowie, który będzie prowadził działania na rynku niemieckim oraz polskim.
Specjalista ds. Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego
Miejsce pracy: Kraków
Nr Ref.: OK/10/01
pozyskiwanie oraz opieka nad już istniejącymi niemieckimi klientami firmy
sprzedaż produktów i usług
przygotowywanie ofert współpracy
przyjmowanie zamówień oraz nadzór nad ich realizacją
koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji
współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy na rynku.
doskonała znajomość języka niemieckiego zarówno w mowie jak i w piśmie
umiejętność budowania pozytywnych relacji z klientem
sprawne zarządzanie informacjami i czasem
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
automotywacja, elastyczność łatwość w nawiązywaniu kontaktów
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
możliwość pracy w młodym zespole i dynamicznie rozwijającej się firmie
szkolenie przed rozpoczęciem pracy
możliwości rozwoju zawodowego i wyboru ścieżki kariery.