Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami, Realizacja obsługi posprzedażowej, Dostarczanie wsparcia technicznego, Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu, Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów, Promowanie pozytywnego wizerunku...
  • Konsultant telefoniczny

    Klient portalu Praca.pl   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Komunikacja telefoniczna z klientami, Obsługa posprzedażowa, Wsparcie techniczne, Współpraca z innymi działami firmy, Zarządzanie bazą danych klientów, Podnoszenie pozytywnego wizerunku firmy, Profesjonalne działanie w odpowiedzi na potrzeby klientów.
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zarządzanie wsparciem administracyjnym dla polis ubezpieczeniowych, Koordynacja, walidacja i weryfikacja danych, Bezpośredni kontakt z zespołami duńskimi w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań rynkowych, Przygotowanie dokumentów odnowieniowych i wykonanie obliczeń, Tworzenie raportów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami; Realizacja obsługi posprzedażowej; Dostarczanie wsparcia technicznego; Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu; Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów; Promowanie pozytywnego...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Procesowanie zamówień na produkty w systemie. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów z sektora medycznego. Wystawianie autoryzacji zwrotów. Wprowadzanie reklamacji do bazy danych. Rozwiązywanie zapytań odnośnie produktów/usług. Wyszukiwanie zamówień do rozwiązania problemów....
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów w zakresie wsparcia technicznego sprzętu do pomiaru glukozy, Rozwiązywanie problemów technicznych i udzielanie informacji, Dbałość o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta, Realizacja wyznaczonych wskaźników jakościowych.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubuskie Specjalista ds. Obsługi Klienta Lubuskie
Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

WNS Global Services Limited
lubuskie
praca stacjonarna
2926 dni temu
Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego

 

 

Za co będziesz odpowiedzialny?
  • Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami z krajów niemieckojęzycznych

  • Obsługę zgłoszeń przychodzących z różnych źródeł (np. telefon, mail)

  • Analizowanie i wprowadzanie zgłoszeń do systemu komputerowego

  • Rozwiązywanie różnorodnych problemów i wsparcie klientów w trudnych sytuacjach

Czego wymagamy od kandydatów?
  • Średniozaawansowanej lub bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (poziom B1 – C2)

  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych w mowie i piśmie

  • Umiejętności pracy w zespole

  • Podstawowej znajomości obsługi komputera

  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego

Nie wymagamy doświadczenia w obsłudze klienta!

 

Co oferujemy naszym pracownikom?
  • Codzienny kontakt z żywym językiem niemieckim
  • Szkolenie wstępne przygotowujące do samodzielnej pracy na oferowanym stanowisku
  • Nowoczesne biuro w dogodnej lokalizacji (blisko stacji SKM Redłowo i 3km od morza)
  • Miesięczny bonus zależny od wyników w pracy
  • Dodatkowe świadczenia do wyboru w ramach pakietu benefitów, w tym m. in. prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, bilety do kina, bony paliwowe, bony do różnych sklepów (IKEA, MediaMarkt, Sephora, Smyk, Empik, Tesco, itp.)
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym centrum usług
  • Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
  • Pracę w systemie zmianowym na cały lub niepełny etat
  • Szeroki wachlarz szkoleń wewnętrznych (w tym kursy językowe)
  • Dobrą zabawę - przyjazną atmosferę i wyjścia integracyjne w zespołach
  • Owocowe poniedziałki - witaminowy start tygodnia
  • Atrakcyjny pakiet relokacyjny
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. angielskim

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office. Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem chorwackim

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami, Realizacja obsługi posprzedażowej, Dostarczanie wsparcia technicznego, Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu, Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów, Promowanie pozytywnego wizerunku...
  • Konsultant telefoniczny

    Klient portalu Praca.pl   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Komunikacja telefoniczna z klientami, Obsługa posprzedażowa, Wsparcie techniczne, Współpraca z innymi działami firmy, Zarządzanie bazą danych klientów, Podnoszenie pozytywnego wizerunku firmy, Profesjonalne działanie w odpowiedzi na potrzeby klientów.
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zarządzanie wsparciem administracyjnym dla polis ubezpieczeniowych, Koordynacja, walidacja i weryfikacja danych, Bezpośredni kontakt z zespołami duńskimi w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań rynkowych, Przygotowanie dokumentów odnowieniowych i wykonanie obliczeń, Tworzenie raportów...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem słoweńskim

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wysoki poziom obsługi klienta: kontakt przez chat, e-mail oraz telefoniczny. Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja ustalonych celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Efektywne i terminowe wykonywanie codziennych zadań.
  • Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami; Realizacja obsługi posprzedażowej; Dostarczanie wsparcia technicznego; Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu; Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów; Promowanie pozytywnego...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Procesowanie zamówień na produkty w systemie. Obsługa telefoniczna i mailowa klientów z sektora medycznego. Wystawianie autoryzacji zwrotów. Wprowadzanie reklamacji do bazy danych. Rozwiązywanie zapytań odnośnie produktów/usług. Wyszukiwanie zamówień do rozwiązania problemów....
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Klient portalu Praca.pl   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów w zakresie wsparcia technicznego sprzętu do pomiaru glukozy, Rozwiązywanie problemów technicznych i udzielanie informacji, Dbałość o wysoką jakość obsługi i satysfakcję klienta, Realizacja wyznaczonych wskaźników jakościowych.