- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start między 7 a 9
- obsługa bieżących zamówień klientów zleceniowych (w procesie produkcji puzzli i gier)
- dbanie o prawidłową i terminową realizacją zamówień pozyskanych przez handlowców
- praca w systemie ERP i CRM
- wsparcie handlowców w bieżącej komunikacji z kontrahentami z rynku francusko i anglojęzycznego w zakresie realizowanych zamówień
- współpraca z innymi obszarami firmy (m.in. Działem Produkcji, Sekcją Kalkulacji, Sekcją Technologii, Działem Logistyki) w ramach realizacji zamówień
- możesz pochwalić się dobrą, praktyczną znajomością języka francuskiego
- współpracowałaś/łeś z klientami biznesowymi (B2B)
- posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta (back office)
- swobodnie poruszasz się w programach MS Office (Excel, Word, Power Point, Outlook)
- wyróżnia Cię zaangażowanie w wykonywaną pracę oraz orientacja na realizację wyznaczonych celów
- cechuje Cię komunikatywność oraz zespołowe działanie
- posiadasz umiejętność koordynowania kilku projektów jednocześnie oraz nie obawiasz się pracy pod presją czasu
- znajomość języka angielskiego
- znajomość branży poligraficznej lub wydawniczej
- znajomość systemów ERP
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.
- miejsce pracy:
Gdynia - rodzaj umowy:
umowa o pracę - godziny pracy:
elastyczny start między 7 a 9
- obsługa bieżących zamówień klientów zleceniowych (w procesie produkcji puzzli i gier)
- dbanie o prawidłową i terminową realizacją zamówień pozyskanych przez handlowców
- praca w systemie ERP i CRM
- wsparcie handlowców w bieżącej komunikacji z kontrahentami z rynku francusko i anglojęzycznego w zakresie realizowanych zamówień
- współpraca z innymi obszarami firmy (m.in. Działem Produkcji, Sekcją Kalkulacji, Sekcją Technologii, Działem Logistyki) w ramach realizacji zamówień
- możesz pochwalić się dobrą, praktyczną znajomością języka francuskiego
- współpracowałaś/łeś z klientami biznesowymi (B2B)
- posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta (back office)
- swobodnie poruszasz się w programach MS Office (Excel, Word, Power Point, Outlook)
- wyróżnia Cię zaangażowanie w wykonywaną pracę oraz orientacja na realizację wyznaczonych celów
- cechuje Cię komunikatywność oraz zespołowe działanie
- posiadasz umiejętność koordynowania kilku projektów jednocześnie oraz nie obawiasz się pracy pod presją czasu
- znajomość języka angielskiego
- znajomość branży poligraficznej lub wydawniczej
- znajomość systemów ERP
- polski producent
- prwatna opieka medyczna
- karty reakreacyjno-sportowe
- ubezpieczenia grupowe
- równowaga pracy z życiem prywatnym
- darmowa kawa
- inicjatywy sportowe
- karnety na mecze
- przyjazna atmosfera pracy
- Treflowa biblioteczka
- bezpłatny parking
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.