Od 2004 Sitel Polska aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.
Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Będziesz odpowiedzialny za wsparcie - telefoniczne i mailowe - klientów firmy zajmującej się sprzedażą topowych marek odzieżowych.
Szukamy osób, które:
- Znają język niemiecki na poziomie min. C1
- Mogą pracować od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-20:00 (8 godzinny tryb pracy)
- Posiadają umiejętność obsługi komputera
- Są dokładne i dobrze organizują swoją pracę
Wymagamy:
- Gotowości do uczestnictwa w szkoleniu trwającym 3-4 tygodnie (szkolenie stacjonarne), następnie praca w trybie zdalnym
Naszym pracownikom oferujemy:
- Ruch i zdrowie: zapewniamy prywatną opiekę medyczną, dostęp do kart sportowych, wewnętrzny program SitelFit – promujący aktywność ruchową
- Odpoczynek: dofinansowujemy wakacje
- Prezenty: z okazji Bożego Narodzenia – bony lub dodatkowa gotówka na konto, wyprawki dla noworodków, prezenty z okazji Dnia Dziecka
- Zabawa: spotkania integracyjne, program Fun Management - comiesięczne eventy w każdym dziale
- Rozwój: bezpłatny dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej dla każdego pracownika, programy rozwojowe – 95% naszej kadry managerskiej pochodzi z awansu wewnętrznego
- CSR – dbamy nie tylko o siebie. Chętnie niesiemy pomoc potrzebującym
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.