W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe wspieranie klientów w procesie rezerwacji pobytów w prestiżowych hotelach znanych na całym świecie. Będą to kontakty z klientami korporacyjnymi, prywatnymi lub z partnerami, takimi jak biura podróży.
Dołącz do nas a zyskasz:
- Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
- Na etapie wdrożenia wsparcie doświadczonych kolegów
- Rozwój w obszarze profesjonalnej obsługi klienta
- Świetną atmosferę w zgranym zespole
- Elastyczne godziny pracy
- Praca z nowoczesnego biura w Warszawie
- Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia
- Premie finansowe, konkursy zespołowe
Oczekujemy:
- Biegłej znajomości jęz. polskiego
- znajomość języka angielskiego, poziom min. B2
- Doświadczenia w obsłudze klienta – będzie atutem
- Umiejętność obsługi komputera (MS Office)
- Sprawne poruszanie się w Internecie
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Dostępności do pracy od poniedziałku do piątku- 5 dni w tygodniu, 8 godzin dziennie
Zyskujesz:
- Ruch i zdrowie: zapewniamy prywatną opiekę medyczną, dostęp do kart sportowych, wewnętrzny program SitelFit – promujący aktywność ruchową
- Odpoczynek: dofinansowujemy wakacje
- Prezenty: z okazji Bożego Narodzenia – bony lub dodatkowa gotówka na konto, wyprawki dla noworodków, prezenty z okazji Dnia Dziecka
- Zabawę: spotkania integracyjne (w czasie pandemii korzystamy z nowoczesnych kanałów streamingowych), program Fun Management - comiesięczne eventy w każdym dziale
- Rozwój: bezpłatny dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej dla każdego pracownika, programy rozwojowe – 95% naszej kadry managerskiej pochodzi z awansu wewnętrznego
- CSR – dbamy nie tylko o siebie. Chętnie niesiemy pomoc potrzebującym.
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.