do Sitel Polska! Szukamy
właśnie Ciebie!
W skład grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Telefoniczne i mailowe wsparcie polsko-języcznych użytkowników sklepu internetowego: informacje o promocjach marketingowych, śledzenie zamówień i zwrotów.
- 5-cio dniowe szkolenie przygotowujące do pracy
- Możliwość zdobycia doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta
- Umiejętności posługiwania się poprawną polszczyzną
- Dokładności, skrupulatności w realizacji zadań
- Czas trwania projektu: od grudnia do końca stycznia
- Godziny pracy: pon.-pt.: 8.00-18.00, święta wolne od pracy
- Praca na cały etet
- Prywatną opiekę medyczną, bony świąteczne
- Bonusy dla najlepszych pracowników
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.