Sitel Group składa się z wiodących w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki.
Poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za telefoniczne i mailowe wsparcie techniczne dla użytkowników glukometrów - telefoniczne wsparcie użytkowników urządzeń dla diabetyków
- Możliwość pracy dla prestiżowej marki z branży medycznej
- Praca w pełnym bądź niepełnym wymiarze czasu pracy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenia
- Praca w godzinach: poniedziałek-piątek między 8.00 a 18:00 (8 godzin dziennie)
- Możliwość pracy zdalnej
- Prywatna opieka medyczna, karta sportowa, bony świąteczne
- Atrakcyjny program poleceń pracowniczych
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
- Płynnej znajomości języka niemieckiego (min. C1)
- Podstawowej znajomości języka angielskiego
- Znajomości technologii informatycznych (Windows, pakiet MS)
- Doskonałych umiejętności interpersonalnych
- Zorientowania na pracę w zespole
- Dobre samopoczucie i zdrowie: zapewniamy prywatną opiekę medyczną, karty Multisport, wewnętrzny program SitelFit - promujący aktywność
- Wypoczynek: dofinansowujemy urlop
- Prezenty: Boże Narodzenie - bony lub dodatkowa gotówka na koncie, wyprawki dla noworodków, prezenty z okazji Dnia Dziecka
- Fun Management: spotkania integracyjne (podczas pandemii korzystamy z nowoczesnych kanałów streamingowych), program Fun Management - comiesięczne eventy w każdym dziale/projekcie
- Rozwój: bezpłatny dostęp do nowoczesnej platformy szkoleniowej dla każdego pracownika, programy rozwojowe - 95% naszej kadry menedżerskiej to osoby z awansu wewnętrznego
- CSR - dbamy nie tylko o siebie. Chętnie pomagamy tym, którzy są w potrzebie.
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.