W skład Grupy Sitel wchodzą wiodące w branży firmy oferujące outsourcing procesów biznesowych, marketing cyfrowy, szkolenia i zarządzanie talentami, technologie i innowacje, rozwiązania konsultingowe i analityczne.
Szukamy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki (rekrutacja zdalna)
W naszym zespole będziesz telefonicznie, mailowo oraz przy pomocy chatu wspierać użytkowników międzynarodowej firmy z branży systemów płatności.
- Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
- Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta w międzynarodowej firmie
- Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego
- Znajomości języka niemieckiego na poziomie min. C1
- Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
- Mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta
- Umiejętności obsługi komputera
- Dokładności i dobrej organizacji pracy
- Praca na cały etat
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, bony świąteczne
- Program poleceń pracowniczych
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.