Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki
Miejsce pracy: Warszawa Mokotów
Zakres obowiązków
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów niemieckojęzycznych. Telefoniczne wsparcie użytkowników sprzętu RTV globalnej marki, pierwsza linia wsparcia technicznego.
Oczekiwania wobec kandydatów
Wykształcenie minimum średnie;
Oferujemy
Wysokie stawki;
|
O nas
Sitel współpracuje z wieloma światowymi markami, wykorzystując przemiany dokonujące się w przemyśle i umożliwiając klientom zdobycie cennego doświadczenia. Sitel jest również jednym z wiodących światowych dostawców usług outsourcingowych. Dzięki swojemu trzydziestoośmioletniemu doświadczeniu w branży i zaangażowaniu ponad siedemdziesięciu pięciu tysięcy pracowników wspiera swoich partnerów w zarządzaniu relacjami z klientami. Usługi wsparcia dla ponad czterystu klientów prowadzone są w 146 centrach zlokalizowanych w 22 krajach. Sitel zarządza programami obsługi klienta w imieniu najbardziej rozpoznawalnych globalnych marek w 48 językach. Wejdź na Sitel.com i dowiedz się więcej.
Więcej informacji znajdziesz na: www.sitel.com. Zobacz dlaczego warto do nas dołączyć! |
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.