O nas:
LIUGONG DRESSTA MACHINERY Sp. z o. o.
Jesteśmy uznanym producentem sprzętu budowlanego. W Polsce projektujemy oraz produkujemy maszyny budowlane, które znajdują odbiorców na wszystkich kontynentach. Nasze działania marketingowe oraz posprzedażowe mają zasięg globalny. Nasza oferta zawiera kompletną linię produkcji światowej klasy maszyn, oferowanych tylko przez wybrane firmy w branży. Nasza międzynarodowa sieć dystrybucji gwarantuje profesjonalną sprzedaż oraz obsługę klienta.
(z możliwością pracy home office, w pierwszych miesiącach zatrudnienia praca w siedzibie firmy w Stalowej Woli i/lub w Warszawie)
Wymiar czasu pracy: Pełny etat
Bezpośredni przełożony: Sales Manager
Poziom stanowiska: Specjalista ds. Obsługi Klienta
Start: od zaraz
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook),
- Wykształcenia wyższe (mile widziane techniczne),
- Jeśli nie posiadasz wykształcenie technicznego, mile widziane będzie zainteresowanie branżą motoryzacyjną, ogólna wiedza na temat budowy maszyn lub parametrów charakteryzujących pojazdy mechaniczne lub otwartość na naukę potrzebnej wiedzy,
- Umiejętności interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole,
- Otwartość na współpracę w międzynarodowym środowisku.
- Międzynarodowe środowisko pracy, w którym będziesz miał okazję spotykać na co dzień inspirujących ludzi,
- Możliwość zdobycia doświadczenia w globalnej firmie z rozpoznawalną na cały świat marką,
- Rozwój zawodowy w obszarze sprzedaży,
- Pakiet socjalny,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Niezbędne narzędzia pracy.
- Udziale w projektach globalnej sprzedaży,
- Wsparciu zagranicznych rynków w sprzedaży maszyn budowlanych – przygotowanie dokumentacji, dostarczanie materiałów i informacji oczekiwanych przez dystrybutorów,
- Utrzymywaniu relacji z naszymi dystrybutorami / partnerami biznesowymi,
- Wsparciu w działaniach marketingowo – sprzedażowych kierowanych do sieci dystrybutorów na obsługiwanym rynku,
- Monitorowaniu oraz analiza rynku.