Praca.pl Praca śląskie Cieszyn Specjalista ds. Obsługi Klienta Cieszyn
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży z językiem niemieckim / angielskim

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży z językiem niemieckim / angielskim

Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie S.A.
Cieszyn
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
3 godz. temu

Firma Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie S.A. (CZK) powstała w 1922 roku pod nazwą RORI i funkcjonuje nieprzerwanie od ponad 100 lat. Firma zajmuje się produkcją opakowań z kartonu i specjalizuje się głównie w wykonywaniu skomplikowanych oraz mocno przetworzonych opakowań Premium. Obsługujemy przede wszystkim firmy z branży kosmetycznej, farmaceutycznej oraz spożywczej zarówno na rynku polskim, czeskim czy słowackim jak i z pozostałych krajów Europy. Kładziemy szczególny nacisk na obsługę klienta i dokładamy wszelkich starań, by zapewnić najwyższą jakość produkcji i obsługi.

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Wsparcia Sprzedaży z językiem niemieckim / angielskim
Miejsce pracy: Cieszyn
Opis stanowiska:
  • Obsługa klienta (telefon, email)
  • Zarządzanie korespondencją
  • Tworzenie kalkulacji i ofert
  • Fakturowanie
  • Współpraca z działami technicznym i produkcyjnym
  • Pomoc przedstawicielom handlowym
  • Użytkowanie firmowych systemów ERP i CRM
Kwalifikacje:
  • Konieczna biegłość w języku niemieckim lub angielskim
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Samodzielność i umiejętność rozwiązywania problemów
  • Praca zespołowa
  • Łatwość w komunikacji
  • Znajomość MS Office, szczególnie Excel
  • Kreatywność i zaangażowanie
Zapewniamy:
  • Szkolenie wdrożeniowe
  • Zróżnicowane zadania w projektach dla znanych marek
  • Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się branży
  • Motywujące wynagrodzenie
  • Praca w biurze w Cieszynie
  • Umowa o pracę

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku aplikowania.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie S.A.

Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie S.A. powstała w 1922 roku jako firma RORI. Od 1992 roku rozwijamy się jako firma prywatna obsługując klientów na terenie całego kraju, a także poza granicami. Wykonujemy przede wszystkim skomplikowane i mocno uszlachetnione, jednostkowe opakowania kartonowe dla branży kosmetycznej, farmaceutycznej i spożywczej. W pracy największy nacisk kładziemy na obsługę klienta. Kolejnym krokiem w rozwoju jest powołanie oddziału druku cyfrowego.

czksa.com.pl / roribox.com

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Klientów Zagranicznych / Sprzedaży z Językiem Niemieckim / Angielskim

    Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie S.A.   Cieszyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: obsługa klientów firmy (telefoniczna, mailowa) obsługa korespondencji; przygotowanie kalkulacji produktowych i ofert; fakturowanie; współpraca z działem technicznym i produkcyjnym; wsparcie i współpraca z przedstawicielami handlowymi firmy; praca w systemie ERP oraz CRM firmy;
  • Doradca klienta (język polski)

    Concentrix   Katowice, Global Office Park    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   31,17 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w języku polskim

    Concentrix   Katowice, Global Office Park    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   31,17 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Customer Service Specialist with Hebrew and English

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
  • Doradca klienta z jęz.polskim - popularny sklep odzieżowy

    Concentrix   Katowice, Global Office Park    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   31,17 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
  • Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    2 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Bieżąca obsługa pasażerów i klientów dworca; Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach; Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta; Przyjmowanie zapytań, wniosków,...
  • Customer Service Specialist with Czech and English

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
  • Specjalista ds. obsługi klienta (obsługa czatu)

    Concentrix   Katowice    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie  pełny etat   28 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Efektywny kontakt z klientem tylko poprzez live chat - 100% back office; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta w branży logistycznej; Aktywne komunikowanie się w zespole;...