- bezpośrednia i zdalna obsługa klientów,
- telefoniczny kontakt z Klientami,
- utrzymywanie relacji z Klientami firmy,
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów poprzez kontakt telefoniczny i mailowy,
- przyjmowanie gotówki i wystawianie faktur,
- obsługa systemu finansowo-księgowego i drukarki fiskalnej,
- obsługa posprzedażowa zgodna z ustalonymi zasadami.
- wykształcenie minimum średnie,
- mile widziane min. roczne doświadczenie w pracy z Klientem, również telefonicznej obsłudze,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodne komunikowanie się z Klientem na temat zamówień i podstawowej obsługi posprzedażowej związanej z produktami firmy,
- obsługa pakietu Office,
- obsługa programów pocztowych,
- odporność na stres,
- nastawienie na cel,
- komunikatywność, cierpliwość, życzliwość, zdyscyplinowanie,
- zaświadczenie o niekaralności.
- Spotkania integracyjne
- Dofinansowanie wypoczynku
- Boxy powitalne dla nowych pracowników
- Praca w największej spółce IT
- Pracowniczy Plan Emerytalny (PPE)
- Dofinansowanie okularów
- Drużyna Asseco Active Team
- Ubezpieczenie grupowe
- Karta Multisport
- Prywatna opieka medyczna
Poznaj
Asseco Data Systems S.A.
Asseco Data Systems S.A. zatrudnia ponad 900 pracowników. Są wśród nich analitycy, projektanci, programiści, testerzy i wdrożeniowcy, posiadający certyfikaty potwierdzające ich kompetencje w zakresie produkcji oprogramowania i zarządzania projektami.
Mamy do zaoferowania wiele interesujących ofert pracy w 13 biurach w Polsce Realizujemy ciekawe i ambitne projekty informatyczne dla przedsiębiorstw oraz instytucji administracji samorządowej. Oferujemy pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, mamy do zaoferowania wiele różnorodnych stanowisk pracy. Poszukujemy analityków, projektantów, programistów, testerów i wdrożeniowców, a także handlowców, szkoleniowców i wielu innych specjalistów.