Dla naszego Klienta - angielskiej firmy będącej jednym z największych w Europie dystrybutorów części elektronicznych, w związku z Jego dynamicznymi i ekspansywnymi działaniami obejmującymi zasięgiem całą Polskę oraz rozwojem regionalnego biura handlowego w Trójmieście poszukujemy osoby na stacjonarne stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
Nr ref.: SOK/03/12/praca
Miejsce pracy: Trójmiasto
Opis stanowiska:
- podejmowanie wszelkich działań operacyjnych i administracyjnych wspierających proces tworzenia i rozwoju sprzedaży oraz obsługi Klientów
- utrzymywanie kontaktów z stałymi Klientami firmy oraz bieżąca obsługa i realizacja zleceń i zamówień
- administrowanie i nadzór nad procesem realizacji zleceń Klientów (proces sprzedaży, zakupów i dostaw)
- nawiązywanie kontaktów handlowych oraz prezentacja firmy i jej oferty
- sprawne funkcjonowanie lokalnego biura handlowego oraz wspieranie działań zespołu sprzedażowego
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji procesów sprzedaży (i/lub zakupów), obsłudze Klientów, tworzeniu i administrowaniu dokumentacją biurową i sprzedażową
- mile widziane doświadczenie i znajomość branży elektronicznej
- dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
- zdolności analityczne
- samodzielność w działaniu
- umiejętności nawiązywanie i utrzymywania kontaktów interpersonalnych
- zdecydowanie i skuteczność
- rzetelność, skrupulatność, systematyczność i terminowość
Oferujemy:
- stabilną i długoterminową pracę w jednej z największych na świecie firm w swojej branży (umowa o pracę)
- pracę pełną wyzwań i różnorodnych zadań;
- szkolenie wstępne w Centrali firmy w UK
- wsparcie ze strony współpracowników i przełożonych
- pracę w międzynarodowym środowisku i przyjaznej partnerskiej atmosferze
- dobre warunki zatrudnienia i wynagradzania
- możliwość rozwoju i awansu