Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - język rumuński
Jeśli jesteś komunikatywny, nie boisz się trudnych zadań i chcesz zdobywać doświadczenie w strukturach firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych, aplikuj!
Opis stanowiska:
- Codzienny telefoniczny kontakt z klientami;
- Aktywna sprzedaż i realizacja złożonych zamówień;
- Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb;
- Realizacja wyznaczonych celów;
- Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji
- Dbanie o dobry wizerunek firmy.
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka rumuńskiego oraz komunikatywna znajomość języka polskiego/angielskiego
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
- Zdolności sprzedażowe;
- Komunikatywność, poprawność i płynność językowa;
- Profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem;
- Sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru.
Co na Ciebie czeka
- Możliwość odbycia szkolenia wstępnego jak i całej dalszej współpracy zdalnie, z każdego miejsca na świecie;
- Możliwość realizacji zadań stacjonarnie (wybór należy do Ciebie) w nowoczesnym biurowcu znajdującym się w samym centrum Warszawy;
- Możliwość skorzystania z mieszkania służbowego na wypadek gdybyś jednak chciał/a odwiedzić biuro;
- Elastyczne godziny współpracy i formy zatrudnienia;
- Stabilne warunki współpracy- umowę podpisujesz już pierwszego dnia szkolenia;
- Wynagrodzenie godzinowe naliczane od pierwszego dnia szkolenia oraz premie bez limitu – zależne od Twoich wyników;
- Od pierwszego dnia zostaniesz objęty procesem onboardingu – wspólnie będziemy dążyć do tego abyś stał się jak najlepszy w tym co robisz;
- Profesjonalne szkolenia dzięki, którym zdobędziesz wiedzę, przydatną także w życiu prywatnym. Nasz dział szkoleń przeprowadza miesięcznie około 100 szkoleń!
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy (przy stanowiskach wyższego szczebla stawiamy na rekrutację wewnętrzną);
- Niekorporacyjna atmosfera - mówimy do siebie po imieniu, nie obowiązuje dress code oraz stosujemy politykę otwartych drzwi (Twój TL jest zawsze dostępny dla Ciebie);
- Stawiamy na współpracę z ludźmi nastawionymi na partnerstwo i wymianę doświadczeń;
- Work – lifebalance - wiemy, że nie samą pracą człowiek żyje więc nie oczekujemy nadgodzin a na swój grafik masz wpływ przede wszystkim Ty sam;
- Rozrywki takie jak ping pong, turnieje piłkarskie, gry planszowe, warsztaty prac kreatywnych i wiele innych;
- Dofinansowanie do karty Multisport oraz prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twoich bliskich;
- Dobrze zaopatrzoną kuchnię (m.in. w kawę, rożnego rodzaju mleka, herbaty) oraz zniżki na posiłki w kantynie biurowej.