specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska Koordynacja zamówień i prac montażowych, współpraca z zespołami montażowymi oraz klientami. Zapewnienie płynnego przepływu informacji oraz kontrola stanów magazynowych. Przyjmowanie i wydawanie towarów oraz wykonywanie pomiarów. Reprezentowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
2 dni
Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twoje codzienne zadania: Wsparcie techniczne: Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z komputerami i ich komponentami. Analiza i diagnoza: Diagnozowanie usterek sprzętowych i programowych oraz przedstawianie skutecznych rozwiązań dla klientów. Obsługa klienta:...
Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
Twoje zadania: telefoniczna obsługa użytkowników obiektów sportowych. obsługa zapytań wpływających na skrzynkę mailową Działu Obsługi Klienta. obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o ofercie sportowej oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów — nic...
Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - jęz. Szwedzki
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - jęz. Szwedzki
Homeglobal
mazowieckie
praca stacjonarna
1275 dni temu
Jeśli jesteś komunikatywny, nie boisz się trudnych zadań i chcesz zdobywać doświadczenie w strukturach firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych, aplikuj!
Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - jęz. Szwedzki
Warszawa/zdalnie
Opis stanowiska:
Codzienny telefoniczny kontakt z klientami;
Aktywna sprzedaż i realizacja złożonych zamówień;
Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb;
Realizacja wyznaczonych celów;
Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji
Dbanie o dobry wizerunek firmy.
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka szwedzkiego;
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;
Zdolności sprzedażowe;
Komunikatywność, poprawność i płynność językowa;
Profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem;
Sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru.
Oferujemy:
Wysokie prowizje sprzedażowe;
Możliwość dodatkowego zarobku poprzez rekomendacje współpracowników;
Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu;
Elastyczne godziny współpracy;
System benefitów;
Możliwość współpracy zdalnej z dowolnego miejsca ( proces rekrutacji oraz wdrożenie online)
Pracę pełną wyzwań z możliwością rozwoju w strukturach firmy (przy stanowiskach wyższego szczebla stawiamy na rekrutację wewnętrzną);
Stabilne warunki współpracy- umowę podpisujesz już pierwszego dnia szkolenia
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca. Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia. Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska Koordynacja zamówień i prac montażowych, współpraca z zespołami montażowymi oraz klientami. Zapewnienie płynnego przepływu informacji oraz kontrola stanów magazynowych. Przyjmowanie i wydawanie towarów oraz wykonywanie pomiarów. Reprezentowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 500 - 9 500 zł brutto/mies. rekrutacja online
2 dni
Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twoje codzienne zadania: Wsparcie techniczne: Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z komputerami i ich komponentami. Analiza i diagnoza: Diagnozowanie usterek sprzętowych i programowych oraz przedstawianie skutecznych rozwiązań dla klientów. Obsługa klienta:...
Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
Twoje zadania: telefoniczna obsługa użytkowników obiektów sportowych. obsługa zapytań wpływających na skrzynkę mailową Działu Obsługi Klienta. obsługa posprzedażowa, w tym udzielanie informacji o ofercie sportowej oraz bieżące rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów — nic...
Twoje zadania: zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb. koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia. przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie I zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...