Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    1 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    1 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Działu Reklamacji Warszawa
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji

HomeGlobal
Warszawa
praca stacjonarna
1842 dni temu

Chcesz pracować w młodym, dynamicznym i ambitnym zespole? Nie boisz się wyzwań i lubisz pracę w nieformalnej i przyjaznej atmosferze? Jeśli tak – szukamy właśnie Ciebie

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Obsługa klienta w zakresie rozpatrywania reklamacji;
  • Realizacja ticketów reklamacyjnych i zarządzanie bazą danych;
  • Ustosunkowywanie się do zapytań reklamacyjnych, mailowa korespondencja z klientami wewnętrznymi;
  • Kontakt z klientami zewnętrznymi;
  • Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta.

Oczekujemy od Ciebie:

  • Bardzo dobrej obsługi programów MS Office;
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
  • Umiejętnej organizacji pracy;
  • Zdolności analitycznych i skrupulatności;
  • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zakresie obsługi klienta.

Oferujemy:

  • Elastyczne godziny realizacji zadań (8 godzin dziennie);
  • Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz premiowanie dobrych wyników i podejmowanych inicjatyw;
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu;
  • Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowej organizacji;
  • Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy.

Nie wahaj się, daj się poznać!

Gwarantujemy:
  • świetna lokalizacja
  • prywatna opieka medyczna
  • parking rowerowy
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • karta sportowa
  • elastyczne godziny pracy
  • owocowe wtorki
  • kawa i herbata
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Czaplinek    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    1 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...
  • Supplier Quality Engineer

    Kabel-Technik-Polska Sp. z o. o.   Drawsko Pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior
    1 dni
    Your tasks. Customer requirements analysis. Supervision over the correct transfer of customer requirements to suppliers. Building quality requirements for compliance with the standards referred to in the customer's requirements as well as ISO 9001 and others. Conducting qualifying, quality and...