Chcesz pracować w młodym, dynamicznym i ambitnym zespole? Nie boisz się wyzwań i lubisz pracę w nieformalnej i przyjaznej atmosferze? Jeśli tak – szukamy właśnie Ciebie
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Obsługa klienta w zakresie rozpatrywania reklamacji;
- Realizacja ticketów reklamacyjnych i zarządzanie bazą danych;
- Ustosunkowywanie się do zapytań reklamacyjnych, mailowa korespondencja z klientami wewnętrznymi;
- Kontakt z klientami zewnętrznymi;
- Utrzymywanie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta.
Oczekujemy od Ciebie:
- Bardzo dobrej obsługi programów MS Office;
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
- Umiejętnej organizacji pracy;
- Zdolności analitycznych i skrupulatności;
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zakresie obsługi klienta.
Oferujemy:
- Elastyczne godziny realizacji zadań (8 godzin dziennie);
- Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz premiowanie dobrych wyników i podejmowanych inicjatyw;
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu;
- Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowej organizacji;
- Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy.
Nie wahaj się, daj się poznać!
Gwarantujemy:
- świetna lokalizacja
- prywatna opieka medyczna
- parking rowerowy
- atrakcyjne wynagrodzenie
- karta sportowa
- elastyczne godziny pracy
- owocowe wtorki
- kawa i herbata