TG Instalacje to przede wszystkim dostawca urządzeń grzewczych, instalacyjnych i sanitarnych, a także sieci zewnętrznych oraz rozwiązań techniki pompowej. Działalność na rynku polskim rozpoczęliśmy w 1991 roku, zaś od 1997 działamy jako ogólnopolska sieć hurtowni instalacyjnych.
Będąc ogniwem pomiędzy producentami a wykonawcami, zaopatrujemy firmy instalatorskie oraz partnerów obsługujących duże inwestycje. Spełniając taką rolę wypracowaliśmy misję naszej firmy, jaką jest umożliwienie naszym klientom szybkie rozpoczęcie, a także szybkie zakończenie realizowanej inwestycji, czego wymaga obecna dynamika rozwoju rynku nieruchomości.
Realizacja tej misji jest możliwa dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań logistycznych. Już dziś możemy poszczycić się wywiązywaniem z umów i dostarczaniem towaru w czasie nie dłuższym niż 48 godzin.
Tworząc silną markę TG uczyniliśmy ją synonimem najwyższej jakości. Nasz katalog produktów zawiera niemal 30 000 pozycji, z czego 5000 możliwych do nabycia od zaraz. Chcąc utrzymać gwarancję jakości produktów wiążemy się tylko z najlepszymi producentami na rynku.
Ciągle umacniając swoją pozycję dbamy również o to, by nasz klient miał profesjonalną obsługę i mógł korzystać z doświadczenia naszych doradców technicznych, gdyż tylko wtedy jesteśmy w stanie dostosować się do potrzeb naszych odbiorców.
- Bieżąca obsługa klienta (dyspozycje, faktury)
- Wydawanie i rozkładanie towaru
- Przygotowywanie oferty handlowej oraz doradztwo techniczne w zakresie doboru produktów zgodnie z potrzebami klienta
- Nawiązywanie kontaktów z klientami
- Realizacja zadań wynikających z bieżącej działalności oddziału
- Wykształcenie min. średnie
- Mile widziana znajomość branży instalacyjno-grzewczej
- Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 1 rok)
- Znajomość obsługi komputera
- Umiejętność organizacji pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Umowę o pracę na pełen etat w firmie o stabilnej pozycji na rynku
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie