Jesteśmy największym Call Center w Polsce, pracujemy z najlepszymi i dla najlepszych na rynku. Chcesz zostać częścią czegoś ważnego? Chcesz czuć, że Twoja praca ma sens i przede wszystkim jest doceniania? W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatów do pracy na projekcie gier mobilnych na stanowisku Specjalista ds. Obsługi Klienta gry internetowej. Naszym kontrahentem jest jeden z największych operatorów gier mobilnych na świecie! Jesteś pasjonatem gier 3D? Biegle posługujesz się językiem angielskim, rosyjskim? To ogłoszenie jest właśnie dla Ciebie!
- rozpoznawanie potrzeb i rozwiązywanie problemów graczy,
- obsługa zgłoszeń graczy dot. gry mobilnej,
- monitorowanie aplikacji oraz działania gry,
- aktywna gra w aplikacji (symulator łowienia ryb).
- znajomość języków: angielski, rosyjski na poziomie C1,
- doświadczenie w obsłudze klienta,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu pozytywnych relacji,
- dyspozycyjność 5 dni w tygodniu i min. 2 weekendy w miesiącu lub alternatywnie 3 dni w tygodniu i wszystkie weekendy,
- dyspozycyjność w godzinach nocnych (projekt pracuje pn. - pt: 17.00 – 7.00 oraz w weekendy i święta – 24h na dobę).
- znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
- umiejętność rozpoznawania potrzeby klienta,
- umiejętność szybkiego reagowania w kryzysowych sytuacjach.
- stabilność finansowa (atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz dodatkowe bonusy),
- pakiet wdrożeniowy, który zapewni Ci odpowiednie przygotowanie do nowej roli,
- benefity: karta multisport, pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie,
- możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- możliwość pracy zdalnej po pozytywnym przejściu wdrożenia,
- praca w przyjaznej atmosferze w międzynarodowym zespole.
Poznaj
Unique People sp. z o.o.
Dlaczego warto?
Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Proces rekrutacji
- Krok APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
- Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
- Krok SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
- Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
- Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
- Krok PODPISANIE UMOWY
- Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY