- Swój dzień zaczynasz od scrollowania social mediów
- Pomyślnie ukończyłeś studia
- Lubisz znajdować najlepsze rozwiązania
- Sprawnie i swobodnie komunikujesz się w języku angielskim
- Jesteś zorientowany na klienta - ważna jest dla Ciebie jego satysfakcja, jesteś cierpliwy i empatyczny
- Jesteś pozytywnie nastawiony i potrafisz podejmować racjonalne decyzje pod presją
- Jesteś spokojny i dobrze zorganizowany, a jednocześnie odnajdujesz się w dynamicznym środowisku. Zmiany napędzają Cię do działania.
- Sprawne reagowanie na zgłaszane przez klientów problemy,
- Sprawdzanie zgłaszanych problemów zgodnie z misją firmy,
- Upewnianie się, że zapewniamy najlepsze doświadczenia użytkownikom poprzez rozwijanie problemów i opracowywanie rozwiązań,
- Efektywne zarządzanie swoim czasem z silną zdolnością do wielozadaniowości.
- Praca w nowoczesnym biurze w Katowicach w międzynarodowym środowisku
- Elastyczne godziny pracy (system zmianowy, od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 10 do 22)
- Umowa o pracę (4400 zł/miesiąc) lub umowa zlecenie (26,19 zł/godz.) + możliwość premii - to zależy od Ciebie!
- System benefitów.
- System rozwoju talentów (awanse wewnętrzne)
- Budowanie wartościowych relacji/kontaktów ze współpracownikami i klientami
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.