Ogłoszenie numer: 531667, z dnia 2014-10-22
Dla naszego Klienta, firmy z kapitałem azjatyckim, wprowadzającym nowe usługi na rynku polskim, czeskim i niemieckim poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta - docelowo Office Manager
Miejsce pracy: Bogatynia, Bogatynia, Wrocław, Zgorzelec
Nr Ref.: OM/03/09/2014
Opis stanowiska
W pierwszych 6ciu miesiącach praca będzie odbywała się w niemieckim oddziale w Zittau!
Do zadań osoby zatrudnionej będzie należało
- Telefoniczna obsługa klientów
- Pomoc użytkownikom w problemach związanych z produktem (czat on-line)
- Obsługa dokumentacji związanych z projektem
- Przygotowywanie tłumaczeń dokumentów (polski-angielski)
- Współpraca z innymi oddziałami
- Docelowo: Zarządzanie biurem oraz podległymi jednostkami
Wymagania
- Znajomość języka anielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodną komunikację
- Mile widziana znajomość języka czeskiego lub/i niemieckiego lub/i hiszpańskiego
- Znajomość zasad pracy call center lub help desk
- Biegła obsługa komputera i aplikacji biurowych
- Umiejętność pracy w zespole
- Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
- Kandydata musi cechować: brak oporów do swobodnej konwersacji na każdy temat, otwarty umysł, chęć do oferowania nowatorskich rozwiązań w różnorodnych branżach
Informujemy, że oferowana przez naszego klienta usługa jest kierowana do osób pełnoletnich.
Oferujemy
- Pracę w międzynarodowym zespole, koleżeńską atmosferę, pełne wsparcie oraz szkolenie
- Godziny pracy 9-17, poniedziałek - piątek
- Po okresie próbnym umowę o pracę na czas nieokreślony
- Niezbędne narzędzia pracy, szkolenia,
- Możliwość rozwoju osobistego
- Zarobki: płaca podstawowa oraz premia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.