Ogłoszenie numer: 19137, z dnia 2006-04-05
Work Express Sp.zo.o.
Jesteśmy Biurem Doradztwa Personalnego, które dostarcza przedsiębiorstwom szeroki zakres usług z obszaru Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
Związku z dynamicznym rozwojem struktur sprzedaży Naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista Ds. Obsługi Klienta - Call Center
Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: 5215/P/OKL
Opis stanowiska
• Kierowanie i obsługa sprzedaży biletów oraz usług dodatkowych związanych z turystyką krajoznawczą i biznesową oraz imprezami kulturalnymi; • Telefoniczna obsługa Klientów; • Obsługa telefonicznych linii informacyjnych; • Koordynacja marketingu i sprzedaży internetowej.Wymagania
• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; • Wykształcenie wyższe lub student ostatnich lat; • Komunikatywna znajomość języka angielskiego; • Umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu; • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (biegłe maszynopisanie); • Wysokie umiejętności interpersonalne; • Silna motywacja do rozwijania własnych kompetencji zawodowych; • Operatywność; • Zorientowanie na klienta; • Dobra obsługa komputera (Word, Excel); • Umiejętność pracy w zespole.Oferujemy
• Ciekawa praca w młodym zespole; • Praca w biurze w Katowicach; • Stabilność zatrudnienia i atrakcyjny system wynagrodzeń.Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.