Coffeedesk zajmuje się kawą od ziarna po ostatnią kroplę. Obecnie w ramach marki działają sklep internetowy, platforma zamówień biznesowych, dwie kawiarnie oraz biura w Kołobrzegu, Szczecinie i Warszawie. Coffeedesk skupia się na produktach wyjątkowej jakości i równie niezwykłej obsłudze klientów. Nasze działania były wielokrotnie nagradzane, doceniając zarówno szybki rozwój, podejście do biznesu, wizerunek, jak i wartości pracodawcy.
Stawiamy na poszukiwanie talentów i skupiamy się na charakterze, bo wierzymy, że wiele można się nauczyć, ale to charakter jest niezmienny. Dzięki skutecznej rekrutacji oraz wspaniałej atmosferze tworzymy niezwykle zgrany zespół ludzi, którzy uwielbiają swoją pracę. Mamy duże ambicje i niepohamowany apetyt na kawę, dlatego poszukujemy stale osób, które wzbogacą nasz zespół swoim talentem, osobowością i pasją.
Jesteś dokładny i skrupulatny, Excel nie kryje przed Tobą tajemnic i nie wyobrażasz sobie dnia bez dzbanka kawy? Przeczytaj ogłoszenie do końca, bo spełniasz już trzy ważne warunki, aby zostać Specjalistą ds. Obsługi klienta B2B w kołobrzeskim biurze Coffeedesk.
- Ścisła współpraca z magazynem,
- Koordynowanie zamówień spływających od handlowców,
- Nadzór nad realizacją zamówień z platformy B2B,
- Bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi,
- Obsługa klienta B2B – przez telefon, maila i czat,
- Pilnowanie dokumentów - rozliczanie faktur, wystawianie korekt oraz dokumentów
- Magazynowych i firmowych,
- Współpraca z działem logistyki i zamówień,
- Dbanie o to, aby wszystko zawsze było na tip-top :-)
- Masz doświadczenie w pracy administracyjnej lub przy zdalnej obsłudze klienta,
- Jesteś dokładny i skrupulatny,
- Myślisz analitycznie i logicznie,
- Potrafisz wykonywać kilka zadań równolegle,
- Cechuje Cię samodzielność, umiejętność korzystania z procedur, instrukcji i schematów działania,
- Płynnie poruszasz się po programach do księgowości i CRM oraz potrafisz adaptować się do nowych systemów i aplikacji,
- Znasz faktury, dokumenty przewozowe i procesy realizacji zamówień,
- Płynnie mówisz po angielsku lub niemiecku,
- Masz chęci do pracy i motywację do rozwoju,
- Jesteś komunikatywny i masz otwarty umysł.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie uznaniowe,
- Rabaty pracownicze na wszystko co oferuje Coffeedesk,
- Pracę w młodym zespole pozytywnie zakręconym na punkcie kawy,
- Realny wpływ na rozwój firmy z międzynarodowymi ambicjami,
- Dużo dobrej kawy i herbaty.