OpenGift.pl to spółka zajmująca się sprzedażą gadżetów reklamowych, wchodząca w skład Reflect Group. Jacy jesteśmy? Jesteśmy firmą nastawioną na dialog, gdzie każdy ma prawo zabrać głos. Jesteśmy elastyczni - zarówno w podejściu do klienta jak i pracownika. Staramy się wciąż rozwijać, podejmując odważne decyzje.
Po ponad 16 latach na rynku mamy zespół ponad 80 pracowników, jesteśmy liderem w sprzedaży e-commerce, a w perspektywie kolejne wyzwania i cele.
W związku z rozwojem oferty poszerzamy nasz zespół o kolejne 10 osób!
Poszukujemy:
- obsługa zapytań przychodzących (głównie przez takie kanały jak e-mail/poczta/czat/telefon),
- zarządzanie portfelem Klientów, dbanie o relacje z już pozyskanymi kontrahentami i aktywne poszukiwanie nowych możliwości sprzedaży (cross-selling),
- budowanie długotrwałych relacji z Klientami poprzez budowanie zaufania i wiarygodności,
- pełnienie roli doradcy i opiekuna wobec Klienta - informowanie o metodach znakowania, rodzajach produktów itp.,
- przygotowanie wyceny w tym również podstawowa ocena plików graficznych przesłanych przez Klienta,
- bieżący kontakt z Klientami za pomocą dostępnych narzędzi: telefon/mail/chat/spotkania bezpośrednio w siedzibie firmy i online,
- ścisła współpraca z działem produkcji i logistyki w celu terminowego zrealizowania zamówienia,
- podstawowe działania administracyjno-księgowe tj. wystawianie faktur za pośrednictwem systemu, kontakt z działem księgowości.
Kluczowe jest dla nas to, żebyś posiadał/a flow, które pozwala Ci na swobodną komunikację z każdym typem Klienta! Dodatkowo chcielibyśmy, żebyś posiadał/a:
- biegłą znajomość języka polskiego,
- min. 2 lata doświadczenia w pracy z Klientem,
- proaktywne podejście do swoich obowiązków,
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne oraz pozytywne usposobienie,
- głowę pełną pomysłów oraz kreatywnych rozwiązań,
- mile widziana umiejętność obsługi programów, takich jak: Photoshop, Corel Draw.
- mile widziana: dobra znajomość języka angielskiego.
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
- elastyczne i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę / kontrakt B2B
- ciągłe poszerzanie wiedzy z obszaru metod znakowania, rodzajów produktów oraz pracy z Klientem,
- duże możliwości samodzielnego działania w zakresie pracy z Klientem,
- współpracę z doświadczonym zespołem specjalistów,
- możliwość rozwoju w obrębie działu oraz w pozostałych strukturach organizacji,
- stabilne godziny pracy - 8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku,
- szkolenia specjalistyczne oraz możliwość uczestnictwa w konferencjach i targach branżowych,
- dostęp do karty Multisport dla pracownika i rodziny,
- rabaty pracownicze na nasze produkty i usługi,
- wyjścia integracyjne,
- przyjazną atmosferę, o którą dbamy rozlosowując bilety do kina, świętując urodziny pracowników, obchodząc nietypowe święta np. Dzień Kawy, Dzień Pizzy oraz włączając się w akcje tj. Szlachetna Paczka.
- Karta Multisport
- Premia
- Ubezpieczenie na życie
- Rabaty pracownicze
- Integracje, zabawy
- Świętowanie urodzin
- Prezenty na święta