Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 godz.
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    9 godz.
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   lubuskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania na stanowisku pracy: wprowadzanie zleceń produkcyjnych do systemu, kontakt z klientem: uzgodnienia dotyczące zleceń sprzedaży z produkcją, ustalanie terminów realizacji zamówień, potwierdzanie klientom przyjęcia zamówień wraz z terminem realizacji, telefoniczne oraz mailowe...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   lubuskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy; Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb; Obsługa posprzedażowa; Wsparcie techniczne; Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami; Ścisła współpraca z działem...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   lubuskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista obsługi klienta w języku niemieckim (branża motoryzacyjna)

    Concentrix   lubuskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail; Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem; Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM; Współpraca z innymi...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubuskie Specjalista ds. Obsługi Klienta Lubuskie
Specjalista ds. obsługi klienta anglojęzycznego

Specjalista ds. obsługi klienta anglojęzycznego

AUDIT Doradztwo Personalne
lubuskie, Krosno Odrzańskie
praca stacjonarna
3349 dni temu

Firma AUDIT świadczy usługi z zakresu doradztwa personalnego, w tym między innymi usługi z zakresu rekrutacji i selekcji. Działamy na zlecenie firm, dla których poszukujemy odpowiednich kandydatów na stanowiska pracy, według wymagań określonych przez pracodawców. Świadczymy również usługi w zakresie: szkoleń, oceny kadr, leasingu personalnego, rekrutacji pracowników z Ukrainy i badań psychologicznych.

Specjalista ds. obsługi klienta anglojęzycznego
Miejsce pracy: Krosno Odrzańskie
Opis stanowiska:
  • Opracowywanie zapytań oraz zamówień,
  • Utrzymywanie kontaktów z klientami
  • Telefoniczna obsługa partnerów handlowych
  • Przygotowywanie materiałów reklamowych oraz dokumentów transportowych
Wymagania:
  • Wykształcenie ekonomiczne lub techniczne
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
  • Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta lub w dziale logistyki/ spedycji
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Elastyczność
  • Kreatywność
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Chęć rozwoju
 

Podobne oferty

  • Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 godz.
    Cała Polska (zdalnie) Zadania: Obsługa klientów poprzez telefon, e-mail, video-rozmowy, oraz chat. Bieżące śledzenie zmian w procedurach i ich implementacja. Wymagania techniczne dla pracy zdalnej: Stałe i stabilne połączenie internetowe (min. 5 Mbps pobierania, 2 Mbps wysyłania).
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.niemieckim

    Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    9 godz.
    Jak wygląda dzień pracy? Zapoznajemy się z bieżącą sytuacją i zmianami w procedurach. Udzielamy odpowiedzi na pytania klientów spływające do nas drogą telefoniczną, mailową, za pośrednictwem videorozmów lub chatów. Wiemy, że w przypadku nieco trudniejszych zgłoszeń możemy liczyć...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   lubuskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Customer Service Specialist with Dutch and English

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    Lumel S.A.   Zielona Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zadania na stanowisku pracy: wprowadzanie zleceń produkcyjnych do systemu, kontakt z klientem: uzgodnienia dotyczące zleceń sprzedaży z produkcją, ustalanie terminów realizacji zamówień, potwierdzanie klientom przyjęcia zamówień wraz z terminem realizacji, telefoniczne oraz mailowe...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   lubuskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Customer Service Professional with French

    Foundever   lubuskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    widziszwszystko sp. z.o.o   Gorzów Wielkopolski    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Twój zakres obowiązków Kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami firmy; Utrzymywanie pozytywnych relacji z istniejącymi Klientami, badanie ich potrzeb; Obsługa posprzedażowa; Wsparcie techniczne; Rozdzielanie zadań pomiędzy poszczególnymi działami; Ścisła współpraca z działem...
  • Client Service Delivery Administrator with Dutch

    Aon   lubuskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista obsługi klienta w języku niemieckim (branża motoryzacyjna)

    Concentrix   lubuskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail; Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem; Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM; Współpraca z innymi...