„APATOR POWOGAZ" S.A.
w Poznaniu
Wiodący producent urządzeń do opomiarowania wody i ciepła w Polsce
poszukuje kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Kancelaryjnej
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków:
- Zapewnienie sprawnej i funkcjonalnej obsługi kancelaryjnej;
- Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej;
- Prowadzenie dziennika korespondencji wychodzącej i przychodzącej;
- Prowadzenie rejestru dokumentów finansowych, faktur i innych wpływających do Spółki i ich wprowadzanie do systemu ERP;
- Dystrybucja korespondencji przychodzącej do komórek organizacyjnych zgodnie z ich przeznaczeniem
- Sporządzanie miesięcznych sprawozdań z opłat portoryjnych;
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji;
- Współpraca z dostawcami;
- Dbanie o archiwizację dokumentacji przychodzącej i wychodzącej;
- Odbieranie połączeń telefonicznych.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze etatu, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z ponad 90-cio letnią tradycją;
- Możliwość zwiększania kompetencji zawodowych;
- Doskonałą lokalizację miejsca pracy – Poznań-Jeżyce;
- Pracę w zróżnicowanym środowisku;
- Korzystanie z Funduszu Świadczeń Socjalnych;
- Przejrzysty system premiowania;
- Dodatkowe benefity (karty sportowe Benefitsystems, prywatna opieka medyczna LUXMED);
- Możliwość zawarcia korzystnej umowy ubezpieczenia grupowego;
- Zapewniamy różnorodny i ciekawy pakiet socjalny finansowany z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, w tym korzystanie z firmowych apartamentów nad morzem;
- Bezpłatne miejsce parkingowe na parkingu zakładowym.
Oczekujemy:
- Wykształcenia średniego na kierunku ekonomicznym lub administracyjnym, mile widziane ukończone studia wyższe;
- 2 – letniego doświadczenia na podobnym stanowisku;
- Znajomości procedur w zakresie obsługi kancelaryjnej;
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office;
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego;
- Umiejętności pracy z dokumentami;
- Umiejętności w zakresie budowania dobrych relacji z ludźmi;
- Nienagannej kultury osobistej;
- Doskonałej organizacji pracy własnej (zadaniowości, umiejętności planowania, zarządzania własnym czasem oraz pracą)
- Umiejętności radzenia sobie ze stresem oraz presją czasu;
- Samodzielności;
- Sumienności;
- Dokładności;
- Komunikatywności;
- Dyspozycyjności;
- Odpowiedzialności.