Armatis-LC jest firmą francuską specjalizującą się w zarządzaniu relacjami z klientem na odległość, działającą w Europie i Afryce Północnej. W ciągu ostatnich 25 lat działalności zdobyliśmy uznanie klientów z różnych branż. Jesteśmy jednym z liderów w sektorze zarządzania relacjami z klientem na odległość.
Dołącz do naszego zespołu i pracuj jako:
Specjalista ds. obsługi infolinii sklepu internetowego z j. angielskim
Miejsce pracy: Kraków
Jakie będą Twoje zadania?
- kontakt mailowy oraz odbieranie połączeń przychodzących w języku angielskim od Klientów internetowego sklepu z artykułami dla zwierząt
- udzielanie informacji na pytania odnośnie zamówień asortymentu, dostaw, zwrotów, skarg, reklamacji itp.
W ramach współpracy z nami oferujemy:
- profesjonalne szkolenie wstępne, na którym zyskasz wiedzę z zakresu obsługi Klienta
- wsparcie merytoryczne na każdym etapie współpracy z nami oraz coachingi podnoszące Twoje umiejętności
- jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy
- dofinansowanie do karty multisport
Co jest dla nas istotne?
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- dobra znajomość obsługi komputera
- dostępność do pracy zmianowej od poniedziałki do piątku w godzinach 8:00-16:00 lub 12:00-20:00
- dyspozycyjność do pracy w 1 sobotę w miesiącu w godzinach 9:00-16:00
- umiejętność poprawnej pisowni
Więcej o nas na: www.armatis-lc-polska.pl: