Efektywny kontakt z klientem tylko poprzez live chat - 100% back office; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta w branży logistycznej; Aktywne komunikowanie się w zespole;...
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji. Rozwiązywanie problemów klientów. Wsparcie członków zespołu. Dbanie o pozytywną atmosferę pracy. Nadzorowanie procesu reklamacyjnego. Zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Twój zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa; Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail; Wprowadzanie danych do systemu;
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista junior / mid rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: Obsługa klienta (telefon, email) Zarządzanie korespondencją; Tworzenie kalkulacji i ofert; Fakturowanie; Współpraca z działami technicznym i produkcyjnym; Pomoc przedstawicielom handlowym; Użytkowanie firmowych systemów ERP i CRM;
Specjalista ds. obsługi infolinii Pasażerów w j. francuskim
Specjalista ds. obsługi infolinii Pasażerów w j. francuskim
Armatis-LC Polska Sp. z o.o.
Bielsko-Biała
praca stacjonarna
1404 dni temu
Armatis-lc to międzynarodowe środowisko ludzi z pasją i zaangażowaniem. Nasi konsultanci dbają o obsługę i relację z klientami w kontakcie telefonicznym, mailowym oraz za pośrednictwem chatu. Jeśli szukasz miejsca w którym praca w przyjaznym i otwartym na ludzi miejscu pozwoli Ci rozwinąć się zawodowo to doskonale trafiłeś! Pracuj z nami jako:
Specjalista ds. obsługi infolinii Pasażerów w j. francuskim
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Czym się będziesz zajmował?
odbieraniem połączeń przychodzących od pasażerów jednej z wiodących firm przewozowych
udzielaniem pasażerom informacji dotyczących rezerwacji biletów, przejazdów, rozkładów jazdy itp.
obsługą rezerwacji pasażerów i wprowadzaniem ich do systemu
inicjowaniem i kształtowaniem pozytywnych relacji z pasażerami
W ramach współpracy z nami zyskujesz:
wynagrodzenie składające się ze stawki podstawowej oraz systemu motywacyjnego
profesjonalne szkolenie przygotowujące do wykonywanych zadań
wsparcie merytoryczne lidera na każdym etapie współpracy
dofinansowanie do karty sportowej
możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych na wyższe stanowiska
dodatkową gotówkę za polecenie znajomego do pracy
Co jest dla nas istotne?
znajomość j. francuskiego na poziomie B2
umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym
znajomość j. angielskiego i j. polskiego na poziomie B1
gotowość do pracy zmianowej
dyspozycyjność minimum 140 godzin w skali miesiąca
komunikatywność oraz umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji z Klientami
Efektywny kontakt z klientem tylko poprzez live chat - 100% back office; Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów; Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta w branży logistycznej; Aktywne komunikowanie się w zespole;...
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta. Udzielanie informacji. Rozwiązywanie problemów klientów. Wsparcie członków zespołu. Dbanie o pozytywną atmosferę pracy. Nadzorowanie procesu reklamacyjnego. Zapewnianie wysokiego poziomu satysfakcji klienta.
specjalista mid / junior umowa o pracę pełny etat 7 500 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Twój zakres obowiązków: Udzielanie wsparcia klientów w zakresie instalacji i obsługi kamer bezpieczeństwa; Odpowiadanie na pytania klientów - telefon/ czat/ e-mail; Wprowadzanie danych do systemu;
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu; Efektywny kontakt z klientem poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat :) Pozytywne,...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
specjalista junior / mid rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Remote work Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Location: Remote from any place in Poland Job Description: As a Customer Service Specialist, you will be responsible for delivering exceptional customer service to customers of a global healthcare technology company specialising in the development and manufacturing of medical devices. You will...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: Obsługa klienta (telefon, email) Zarządzanie korespondencją; Tworzenie kalkulacji i ofert; Fakturowanie; Współpraca z działami technicznym i produkcyjnym; Pomoc przedstawicielom handlowym; Użytkowanie firmowych systemów ERP i CRM;