Ogłoszenie numer: 4866852, z dnia 2021-06-23
Prowadzimy sprzedaż hurtową artykułów dla niemowląt i małych dzieci. Katalog oparty jest na popularnych markach dziecięcych. Uzupełniają go produkty mniejszych, obiecujących firm krajowych. Od 2009 roku systematycznie rozwijamy ofertę marek własnych Grupy IKS 2. Stawiając na połączenie dobrych cen z wysoką jakością, w krótkim czasie stworzyliśmy jedne z najbardziej rozpoznawalnych marek dziecięcych: Caretero, Toyz, Sensillo, Camini. Z naszych produktów korzystają dziś tysiące maluchów w wielu krajach.
Zaopatrujemy hurtownie artykułów dziecięcych oraz sklepy stacjonarne i internetowe na terenie Polski oraz Europy – m.in. w Czechach, Słowacji, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Rosji, Hiszpanii, Norwegi, Finlandii, na Węgrzech, Ukrainie, we Włoszech i w wielu innych krajach.
W związku z dynamicznym rozwojem eksportu, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi Amazon i eksportu
Miejsce pracy: śląskie
Opis stanowiska
- Administrowanie, nadzorowanie oraz obsługa sprzedaży na platformie Amazon Vendor Central - koordynacja zamówień przychodzących (w tym m.in. kontakty z magazynem, przewoźnikami i monitorowanie dostaw i realizacji zamówień)
- Koordynacja procesu wystawiania faktur za dostarczone zamówienia i wysyłania ich do Amazon
- Aktualizacja oferty produktowej - tworzenie i weryfikacja opisów ofertowych i produktowych (w j. angielskim
- Wyjaśnianie rozbieżności i niezgodności dotyczących dostaw i obsługa procesu zwrotów
- Research zagranicznych rynków i wyszukiwanie nowych potencjalnych klientów
- Prowadzenie działań e-marketingowych skierowanych do klientów zagranicznych (m.in. mailingi w j. angielskim, dbanie o aktualizację cenników i ofert, dbanie o bazę materiałów do pobrania itp.)
- Opracowywanie materiałów obcojęzycznych dla poszczególnych rynków (instrukcje, specyfikacje techniczne itp. - w j. angielskim)
Wymagania
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Umiejętność tworzenia poprawnych stylistycznie tekstów, w tym opisów produktów
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętności ustalania priorytetów
- Entuzjazm, samodzielność i inicjatywa w działaniu
Mile widziane:
- Doświadczenie w obsłudze serwisów sprzedażowych Amazon (w szczególności Vendor Central)
Oferujemy
- Pracę na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
- Szkolenie wdrażające w branżę i przygotowujące do pracy
- Premie i bony świąteczne
- Możliwość zdobycia nowych kompetencji zawodowych
- Przyjazną atmosferę pracy
- Niezbędne narzędzia do pracy