PKP CARGO S.A. największy kolejowy przewoźnik towarowy w Polsce i jeden z największych kolejowych operatorów logistycznych w Europie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. obsługi administracyjnej
Warszawa
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie dokumentacji wymaganej przepisami wewnętrznymi PKP Cargo S.A. oraz innymi aktami prawnymi;
- Koordynacja działań związanych z komunikacją wewnętrzną między poszczególnymi zespołami;
- Prowadzenie rejestru i kontrola obiegu pism przychodzących i wychodzących;
- Archiwizacja dokumentów;
- Organizacja spotkań z kontrahentami Spółki;
- Prowadzenie kalendarza spotkań Dyrektorów Biura;
- Przygotowywanie, koordynacja, kontrola budżetu Biura;
- Obsługa pism za pośrednictwem wewnętrznego systemu obiegu dokumentów PKP Cargo S.A.;
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrali i Zakładów PKP CARGO S.A.;
- Zaopatrzenie Biura w materiały biurowe.
Wymagania:
- Doskonała organizacja pracy;
- Biegła znajomość obsługi komputera szczególnie znajomość pakietu Microsoft Office;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Znajomość podstaw rachunkowości – wystawianie oraz rozliczanie faktur;
- 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
- Wysoka kultura osobista;
- Zdolność kreatywnego rozwiązywania problemów;
- Komunikatywność i miłe usposobienie.
Oferujemy:
- Pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej będącej liderem w swojej branży;
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia;
- Pracę w rozwijającym się, ambitnym zespole oraz ciekawe benefity.
Poznaj
PKP CARGO S.A.
PKP CARGO S.A. jest największym kolejowym przewoźnikiem towarowym w Polsce i jednym z największych w Unii Europejskiej.
Oferuje zintegrowane łańcuchy logistyczne, łącząc transport kolejowy, samochodowy oraz morski.
W PKP CARGO S.A. zatrudnionych jest blisko 16 tys. osób, którym oferujemy ciekawą, pełną wyzwań pracę w prężnie rozwijającej się firmie. Zapewniamy stabilne warunki zatrudnienia, możliwości rozwoju zawodowego w strukturach firmy oraz przyjazną atmosferę.