Logiserv Group. Sp. z o.o. Sp. j. jest nowoczesną firmą, która współpracuje z niemieckim partnerem specjalizującym się w produkcji mebli biurowych, dla zagranicznych klientów. Nowoczesny design, wysokiej jakości materiały i wykończenie są naszą wizytówką, natomiast nasz zespół to utalentowani ludzie, wywodzący się z różnych kultur i tradycji. Nasza różnorodność jest naszym atutem, dzięki niej każdego dnia zyskujemy nowe doświadczenia, ucząc się od siebie nawzajem. Jesteśmy firmą, dla której człowiek jest największą wartością. Nasi współpracownicy i nasi klienci, determinują nasze działania i to jak kształtujemy nasze otoczenie pracy. Budujemy zespół inspirujących się wzajemnie ludzi. Śmiało mówimy o swoich potrzebach i pomysłach. Podobnymi ludźmi chcemy się otaczać.
- Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i sporządzanie list płac dla umów o pracę i umów zlecenia;
- Prowadzenie ewidencji pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej:
- Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy zgodnie z Kodeksem Pracy;
- Księgowanie list płac i rozliczanie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń;
- Obsługa programu Płatnik;
- Obsługa zajęć komorniczych oraz innych potrąceń;
- Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PPK, sprawozdań GUS, obsługa PFRON;
- Rozliczanie i ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, delegacji;
- Sporządzanie raportów i sprawozdań dotyczących wynagrodzeń;
- Analizowanie i ulepszanie procesu naliczania wynagrodzeń;
- Odpowiadanie na zapytania pracowników oraz innych działów w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i bieżących spraw płacowych;
- Minimum doświadczenia na podobnym stanowisku:3-5 lat;
- Praktyczna znajomość przepisów podatkowych oraz prawa pracy;
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
- Zaangażowanie w budowę działu kadr dla całej grupy;
- Zdolności analityczne;
- Znajomość programu Excel, Płatnik oraz programów kadrowo-księgowych (jesteśmy w trakcie wyboru programu i liczymy na merytoryczne wsparcie);
- Umiejętności pracy z dużą skalą danych;
- Odpowiedzialność, rzetelność i terminowość powierzonych zadań;
- Doświadczenie w obszarze naliczania wynagrodzeń;
- Mile widziane wykształcenie wyższe: rachunkowość, finanse, ekonomia lub pokrewne;
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zakresie księgowości.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Odpowiedzialną i ciekawą pracę przy ciągłym rozwoju firmy;
- Stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie odpowiadające posiadanym kwalifikacjom;
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Możliwość pracy zdalnej, hybrydowej jak również stacjonarnej;
- Możliwość pogłębiania wiedzy oraz zdobywania nowych doświadczeń;
- Przyjazna atmosfera i współpraca oparta na szacunku i wiedzy;
- Realny wpływ na współtworzenie koszyka benefitów, który właśnie kształtujemy.