Specjalista ds. Mediów Społecznościowych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 35/2021
Apteka, perfumeria, drogeria i salon optyczny? 4 w 1 – nasza specjalność, nasza duma.
Super-Pharm to szereg możliwości zawodowych, morze profesjonalizmu i dobrej, przyjaznej atmosfery, to współpraca oparta na zaufaniu, multum szans na rozwój i obiecująca meta w postaci awansu, będąca jednocześnie początkiem nowej drogi zawodowej.
Szkolenia, indywidualne podejście do każdego pracownika, a przy tym uszanowanie work-life balance? Oczywiście!
Zapraszamy do Super-Pharm.
SUPEROFERTA OD SUPER-PHARM TO:
- budowanie spójnej tożsamości i popularności firmy w kanałach: YouTube, Instagram, Facebook, TikTok, Pinterest
- tworzenie, rozwój i koordynowanie kreacji contentu w kanałach Social Media Super-Pharm, Milucca
- budowanie społeczności i relacji ze społecznością digitalowego ekosystemu Super-Pharm: angażowanie użytkowników przez tworzenie angażujących treści oraz rozwiązywanie problemów poszczególnych grup docelowych
- planowanie, koordynowanie i realizacja działań z blogerami, vlogerami, influencerami, w tym wyszukiwanie nowych partnerów, negocjacje warunków i ustalanie zasad współpracy przy kampaniach
- monitorowanie zasięgu i interaktywności postów oraz zaangażowania społeczności
- koordynowanie kampanii reklamowych w kanałach Social Media
- przygotowywanie contentu dostosowanego do poszczególnych kanałów Social Media we współpracy z agencjami (copywriting, video, wywiady)
- monitoring poprawnego wyświetlania reklam i postów oraz moderacja treści
- kontrolowanie kosztów kampanii, monitorowanie realizacji założonych wskaźników efektywności oraz wprowadzanie optymalizacji
- analiza wykonanych kampanii i działań organicznych oraz opracowywanie raportów i prezentacji przedstawiających wyniki i wnioski dot. prowadzonych działań, a także przygotowywanie rekomendacji dalszych działań
- śledzenie trendów rynkowych i działań konkurencji w internecie, przygotowywanie raportów oraz rekomendowanie działań
- współpraca z dostawcami usług z obszaru Social Media oraz współpraca i nadzorowanie działań agencji Social Media
SUPERKANDYDAT DO SUPER-PHARM:
- posiada wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing, PR, filologia polska, dziennikarstwo lub inne pokrewne)
- zna język angielski na min. poziomie B2/C1
- prowadził/a profile w mediach społecznościowych: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok
- posiada wiedzę z zakresu zasięgu polskiej vlogosfery, ze szczególnym uwzględnieniem influencerów z kategorii uroda i lifestyle
- zdobył/a co najmniej 2 letnie doświadczenie w samodzielnym planowaniu i realizowaniu kampanii na Facebooku, Instagramie i YouTubie
- korzysta z narzędzi Microsoft Office (szczególnie Excel i Power Point), Google Analytics, Facebook Business Manager, Brand24 lub podobnych
- posiada lekkie pióro i dobry warsztat pisarski oraz kreatywne podejście do opracowywanych tematów
- dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w pracy w agencji digital marketingowej
- prowadzenie własnego kanału na YouTubie, profilu na instagramie lub w innych mediach społecznościowych
- doświadczenie w realizacji projektów wideo (załącz je do aplikacji)
SUPER-PHARM OFERUJE SUPERKANDYDATOWI:
- prywatną opiekę medyczną
- zniżki w sklepach Super-Pharm
- eventy i pikniki pracownicze
- pakiet sportowy Multisport
- szkolenia i rozwój
- wsparcie doświadczonego managementu