Aktualnie poszukujemy Kandydatów / Kandydatki do pracy na stanowisku:
- Przeglądy maszyn i urządzeń na wskazanym wydziale,
- Nadzorowanie prawidłowości eksploatacji maszyn i urządzeń,
- Zlecanie prac remontowo-konserwacyjnych oraz montażowych, nadzór nad prawidłowością ich wykonania zgodnie z zakresem i umową oraz rozliczanie prac na wskazanym wydziale,
- Przygotowanie i przekazanie maszyny i urządzenia do remontu i odbiór po remoncie,
- Nadzorowanie usuwanie awarii, badanie przyczyn powstawania awarii i przedwczesnego zużycia maszyn oraz zapobieganie ich powstawaniu,
- Prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi,
- Opracowywanie wydziałowych planów remontów w zakresie rzeczowo-kosztowym i terminowym,
- Opracowywanie zapytań ofertowych na: materiały, wykonawstwo remontów, pomiarów i usług,
- Uczestniczenie w prowadzeniu dokumentacji technicznej maszyn i urządzeń,
- Znajomości, przestrzegania przepisów i zasad BHP oraz Ochrony Środowiska oraz stosowania się do wydanych w tym zakresie poleceń i wskazówek przełożonych
- Wykonywanie obowiązków przypisanych w dokumentach wdrożonych systemów zarządzania (Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością, Środowiskiem i BHP oraz Energią, Zakładowej Kontroli Produkcji etc.).
- Wyższe techniczne - Mechanika, Budowa Maszyn,
- Doświadczenie - Minimum 2 lata pracy: remonty maszyn,
- Wymagana wiedza specjalistyczna, w tym znajomość:
- budowy i eksploatacji maszyn i urządzeń oraz dokumentacji technicznej,
- zasad obowiązujących przy tworzeniu dokumentacji techniczno-ruchowej
- podstaw księgowości i rozliczania finansów,
- obowiązujących przepisów prawa,
- zakresu technologii wykonywania prac mechanicznych.
- Umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczno- ruchową,
- Umiejętność obsługi komputera, pakietu MS Office,
- Umiejętność obsługi programów typu CAD,
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- Umiejętność pracy w zespole,
- Komunikatywność i szybkość podejmowania decyzji,
- Samodzielność i umiejętność negocjacji,
- Innowacyjność i zdolność twórczego myślenia.
- Pracę w przyjaznym zespole, w którym ceni się twórcze myślenie, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami,
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia,
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Konkurencyjne wynagrodzenie,
- Rozbudowane benefity i programy dla pracowników.
Oferta skierowana jest również do Kandydatów/ek z orzeczoną niepełnosprawnością. Aplikując na to stanowisko, masz pewność, że będziesz oceniany/a wyłącznie na podstawie swoich kompetencji.
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania