Alter Investment to spółka akcyjna aktywnie działająca na rynku nieruchomości. Jesteśmy deweloperem gruntowym, szczególnie intensywnie działającym na rynku trójmiejskim, skąd wywodzi się marka. Dziedziną, w której się specjalizujemy jest tzw. land development, tzn. zakup nieruchomości gruntowych, wszechstronne przygotowywanie ich do zabudowy, łącznie z uzyskaniem pozwolenia na budowę, a następnie sprzedaż.
W związku z dynamicznym rozwojem działalności poszukujemy profesjonalnego kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. marketingu
Miejsce pracy: Gdańsk
Kluczowe zadania:
- udział w kreowaniu strategii marketingowej Spółki
- planowanie, organizowanie oraz prowadzenie kompleksowych przedsięwzięć marketingowych wspierających sprzedaż w celu aktywnego poszukiwania nabywców produktów Spółki
- przygotowywanie materiałów marketingowych, w tym promocyjnych (foldery, teasery, ulotki, inne broszury produktowe, artykuły prasowe itp.)
- prowadzenie komunikacji marketingowej Spółki w mediach społecznościowych, na stronie www, w prasie branżowej itp.
- planowanie i realizacja kampanii reklamowych dedykowanych konkretnym produktom
- udział w targach i innych wydarzeniach branżowych oraz ich obsługa marketingowa
- tworzenie treści reklamowych i materiałów promocyjnych oraz ich publikacja w mediach
- prowadzenie kampanii newsletterowej
- współpraca z agencjami marketingowymi i innymi podmiotami w zakresie obsługi marketingowej
- przygotowywanie projektów umów i innych dokumentów związanych z obsługą marketingową oraz weryfikacja projektów przygotowywanych przez inne podmioty
- bieżąca marketingowa obsługa klientów – potencjalnych nabywców nieruchomości gruntowych
- analiza efektywności działań marketingowych oraz ich ciągła optymalizacja
- bieżące dokumentowanie i raportowanie wykonywanych zadań
- aktywna współpraca z innymi działami firmy, w szczególności z działem sprzedaży
Wymagania:
- minimum 3-letnie doświadczenie w marketingu – warunek konieczny!
- bardzo dobra znajomość branży nieruchomości
- znajomość marketingu B2B
- kreatywność, innowacyjność, komunikatywność i otwarcie na kontakty z ludźmi
- umiejętności edytorskie (tworzenie tekstów reklamowych) i graficzne
- umiejętność prowadzenia profili w SM – Facebook, Instagram, LinkedIn
- umiejętność organizacji pracy oraz pracy w zespole, wysoki poziom zaangażowania i dążenie do osiągania celów, nastawienie na sukces
- mile widziane wykształcenie wyższe związane z marketingiem lub nieruchomościami
- prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie
- stabilne i przejrzyste zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- perspektywę długoterminowego zatrudnienia
- pracę w dobrze wyposażonym i skomunikowanym biurze, w centrum Gdańska
- możliwości szkoleń i rozwoju zawodowego
- wsparcie zaangażowanego, życzliwego i profesjonalnego zespołu