Ogłoszenie numer: 8625488, z dnia 2023-11-16
Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiedzialna jest za tworzenie i zarządzanie kampaniami marketingowymi/informacyjnymi, których celem jest zwiększanie świadomości zakresu działalności Fundacji Gajusz oraz pozyskiwanie środków finansowych na prowadzone działania.
Specjalista ds. marketingu
Miejsce pracy: Łódź, ul. Dąbrowskiego 87
Nr Ref.: 01/11/2023
Opis stanowiska
- Tworzenie i zarządzanie kampaniami w mediach, w tym między innymi:
- projektowanie i planowanie kampanii reklamowych w mediach tradycyjnych oraz mediach społecznościowych,
- realizacja kampanii społecznych i fundraisingowych, w tym 1,5% podatku,
- kontrola przebiegu kampanii – we współpracy z agencją reklamową,
- analiza danych marketingowych dotyczących realizowanych działań, ocena ich efektywności, raportowanie wyników;
- Zapewnienie spójności i wysokiego standardu materiałów marketingowych – treści i oprawa wizualna – współpraca w tym zakresie z copywriterem i agencją kreatywną;
- Zarządzanie treściami na stronie www – przy współpracy z agencją interaktywną;
- Ścisła współpraca z zespołem w innych działaniach marketingowych, np. w organizacji eventów zewnętrznych;
- Negocjowanie atrakcyjnych warunków oraz bieżąca współpraca z zewnętrznymi partnerami i podmiotami.
Wymagania
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie w marketingu, w pracy o podobnym zakresie obowiązków;
- Umiejętność planowania i wdrażania kampanii w różnych kanałach reklamowych – w mediach tradycyjnych oraz w Internecie.
- Umiejętność optymalizacji procesów na stronach internetowych i znajomości zagadnień UX; mile widziana znajomość WordPress;
- Wiedza z zakresu SEO i SEM, e-commerce i digital marketingu;
- Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2;
- Cechy osobiste:
- kreatywność, pomysłowość i nieszablonowe myślenie,
- komunikatywność, poprawność językowa w piśmie, umiejętność tworzenia jasnych, klarownych i przekonujących treści,
- zadaniowość, odpowiedzialność i konsekwencja w dążeniu do celu,
- zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków,
- skrupulatność i dobra organizacja pracy,
- chęć do ciągłego rozwoju i podnoszenia własnych umiejętności.
Oferujemy
- Oferujemy pracę w organizacji pożytku publicznego, zatrudniającej ponad 160 osób i działającej na rzecz dzieci od 25 lat. Zapewniamy wdrożenie w specyfikę pracy w fundacji - nasz zespół jest kilkuosobowy, ściśle ze sobą współpracujemy i wzajemnie wspieramy.
- Zatrudnienie w wymiarze od ¾ do pełnego etatu, na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej (w tym B2B);
- Roczną premię uzależnioną od wyniku finansowego;
- Możliwość rozwoju i realizacji swoich pomysłów;
- Możliwość udziału w dofinansowanych szkoleniach, konferencjach itp. w obszarze marketingu, komunikacji i fundraisingu;
- Dostęp do pakietów sportowych Medicover Sport i badań laboratoryjnych na preferencyjnych warunkach;
- Wolny dzień od pracy w Wielki Piątek i Wigilię Bożego Narodzenia;
- Wyjazdy i spotkania integracyjne;
Poznaj
Fundacja GAJUSZ
Fundacja Gajusz powstała pewnej zimowej nocy 1998 roku na dziecięcym oddziale onkologicznym w szpitalu przy ul. Spornej w Łodzi. Tisie Żawrockiej-Kwiatkowskiej, założycielce, zabrakło wówczas nadziei. Jej syn Gajusz miał 8 miesięcy. Przebywał w szpitalu prawie od urodzenia. Lekarze zaczęli przygotowywać matkę na jego śmierć. Obiecała wtedy, że jeśli maluch przeżyje, założy fundację, która będzie opiekowała się chorymi, potrzebującymi dziećmi. Kilka dni później Gajusz wyzdrowiał, a ona dotrzymała słowa. Fundacja Gajusz każdego roku wspiera ponad 900 rodzin, które znalazły się w kryzysowej sytuacji. Zapewnia poczucie bezpieczeństwa, całodobową opiekę, spełnia marzenia. Pracujemy w rytmie małych pacjentów.