Ogłoszenie numer: 8625488, z dnia 2023-11-16
Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiedzialna jest za tworzenie i zarządzanie kampaniami marketingowymi/informacyjnymi, których celem jest zwiększanie świadomości zakresu działalności Fundacji Gajusz oraz pozyskiwanie środków finansowych na prowadzone działania.
Specjalista ds. marketingu
Miejsce pracy: Łódź, ul. Dąbrowskiego 87
Nr Ref.: 01/11/2023
Opis stanowiska
- Tworzenie i zarządzanie kampaniami w mediach, w tym między innymi:
- projektowanie i planowanie kampanii reklamowych w mediach tradycyjnych oraz mediach społecznościowych,
- realizacja kampanii społecznych i fundraisingowych, w tym 1,5% podatku,
- kontrola przebiegu kampanii – we współpracy z agencją reklamową,
- analiza danych marketingowych dotyczących realizowanych działań, ocena ich efektywności, raportowanie wyników;
- Zapewnienie spójności i wysokiego standardu materiałów marketingowych – treści i oprawa wizualna – współpraca w tym zakresie z copywriterem i agencją kreatywną;
- Zarządzanie treściami na stronie www – przy współpracy z agencją interaktywną;
- Ścisła współpraca z zespołem w innych działaniach marketingowych, np. w organizacji eventów zewnętrznych;
- Negocjowanie atrakcyjnych warunków oraz bieżąca współpraca z zewnętrznymi partnerami i podmiotami.
Wymagania
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie w marketingu, w pracy o podobnym zakresie obowiązków;
- Umiejętność planowania i wdrażania kampanii w różnych kanałach reklamowych – w mediach tradycyjnych oraz w Internecie.
- Umiejętność optymalizacji procesów na stronach internetowych i znajomości zagadnień UX; mile widziana znajomość WordPress;
- Wiedza z zakresu SEO i SEM, e-commerce i digital marketingu;
- Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2;
- Cechy osobiste:
- kreatywność, pomysłowość i nieszablonowe myślenie,
- komunikatywność, poprawność językowa w piśmie, umiejętność tworzenia jasnych, klarownych i przekonujących treści,
- zadaniowość, odpowiedzialność i konsekwencja w dążeniu do celu,
- zdolności analityczne i umiejętność wyciągania wniosków,
- skrupulatność i dobra organizacja pracy,
- chęć do ciągłego rozwoju i podnoszenia własnych umiejętności.
Oferujemy
- Oferujemy pracę w organizacji pożytku publicznego, zatrudniającej ponad 160 osób i działającej na rzecz dzieci od 25 lat. Zapewniamy wdrożenie w specyfikę pracy w fundacji - nasz zespół jest kilkuosobowy, ściśle ze sobą współpracujemy i wzajemnie wspieramy.
- Zatrudnienie w wymiarze od ¾ do pełnego etatu, na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej (w tym B2B);
- Roczną premię uzależnioną od wyniku finansowego;
- Możliwość rozwoju i realizacji swoich pomysłów;
- Możliwość udziału w dofinansowanych szkoleniach, konferencjach itp. w obszarze marketingu, komunikacji i fundraisingu;
- Dostęp do pakietów sportowych Medicover Sport i badań laboratoryjnych na preferencyjnych warunkach;
- Wolny dzień od pracy w Wielki Piątek i Wigilię Bożego Narodzenia;
- Wyjazdy i spotkania integracyjne;
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.