Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.
Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
- Realizacja grupowej strategii marketingowej i współtworzenie lokalnej,
- Komunikacja z rynkiem w kanałach online,
- Tworzenie, nadzór i zarządzanie treściami na stronie pl.elis.com,
- Nadzór i organizacja pracy komórki call center – 2 osoby,
- Przygotowywanie materiałów reklamowych: ulotki, banery, filmy, grafiki itd.,
- Realizacja imprez targowych,
- Zarządzanie budżetem marketingowym,
- Monitoring działań konkurencji,
- Wyznaczania kierunków rozwoju usługi wynajmu i serwisu tekstyliów.
Czy uważasz, że jesteś samodzielną, kreatywną osobą nie bojącą się wyzwań w międzynarodowej organizacji będącej liderem rynku wynajmu i serwisu tekstyliów? Odnajdujesz się w Google Analitics, mediach społecznościowych, SEM, SEO, PPC, add words i wiesz co to lead generation? Z przyjemnością bawisz się językiem polskim tworząc przyciągające uwagę teksty, a dodatkowo komunikatywnie władasz językiem angielskim i jesteś gotów do katorżniczej pracy, która pozwoli nam zaistnieć w nieodkrytych do tej pory meandrach rynku? Potrafisz odróżnić Corela od Korala :-) i jeśli dodatkowo masz doświadczenie w pracy z zewnętrznymi partnerami (drukarnie, studia tworzące filmy i grafikę), to być może szukamy właśnie Ciebie!
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Ogólnodostępny parking dla pracowników
- Work-life balance
- Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
Poznaj
Elis Polska
Dlaczego warto?
Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.
W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.
Proces rekrutacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy