-
realizowanie powierzonych zadań w obszarze marketingu spółki,
-
przygotowywanie materiałów prasowych (artykuły, zestawienia produktowe, reklamy),
-
planowanie i realizowanie działań promocyjno-reklamowych,
-
opracowywanie materiałów reklamowych oraz informacyjnych (katalogi techniczne, cenniki, broszury),
-
wprowadzanie nowych produktów do oferty sprzedażowej firmy,
-
organizacja seminariów i szkoleń dla Klientów i Partnerów,
-
reprezentowanie spółki podczas targów, obsługa stoiska,
-
organizacja szkoleń i spotkań partnerskich,
-
analiza rynku i konkurencji,
-
koordynowanie akcji marketingowych (mailingi, AdWords),
-
współpraca z portalami i czasopismami branżowymi.
-
min. rok doświadczenia w dziale marketingu w międzynarodowej firmie,
-
znajomość narzędzi reklamy online,
-
znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
-
bardzo dobra umiejętność posługiwania się pakietem MS Office (zwłaszcza: Excel, PowerPoint, Word),
-
znajomość podstawowych programów graficznych (Adobe Photoshop, CorelDraw),
-
znajomość narzędzi analitycznych, np. Google Analytics,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
samodzielność, rzetelność, terminowość, dbałość o szczegóły, komunikatywność,
-
prawo jazdy kat. B.
-
pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku,
-
umowę o pracę na pełen etat,
-
przyjazną atmosferę w doświadczonym zespole,
-
niezbędne narzędzia pracy,
-
dodatkowe benefity (opieka medyczna, karta multisport),
-
możliwość rozwoju, szkolenia,
-
atrakcyjny system wynagrodzeń.