W związku z rozwojem, spółka Liberty Motors największy operator sieci Inter Cars,
do swojego oddziału w Łodzi poszukuje:
- wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej firmy,
- udział w tworzeniu strategii marketingowych firmy,
- opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych
- przygotowanie treści dla stron internetowych (banery, strony www)
udział w tworzeniu materiałów promocyjnych (ulotek, banerów, katalogów), - opracowanie i prowadzenie kampanii medialnych (w tym kampanii w social media),
- współpraca z agencjami reklamowymi oraz zewnętrznymi dostawcami usług w zakresie tworzenia nowych materiałów promocyjnych, akcji promocyjnych, eventów,
analiza działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję.
- praktyka w wykorzystaniu narzędzi marketingowych, znajomość e-marketingu,
- znajomość zagadnień z zakresu SEO / SEM,
- dobra znajomość Google Analytics, AdWords ,
- bardzo dobra znajomość środowiska MS Office,
- znajomość HTML/CSS,
- znajomość programów graficznych,
- umiejętność przygotowania materiałów promocyjnych,
- umiejętność zarządzania relacjami z dostawcami usług marketingowych,
- wysokie zdolności komunikacyjne i bardzo dobra, uporządkowana organizacji pracy,
- wykształcenie kierunkowe lub/i doświadczenie na podobnym stanowisku,
- kreatywność, umiejętność analitycznego myślenia.
- umowę o pracę na pełen etat,
- pracę w młodym i dynamicznym zespole,
- wynagrodzenie powiązane z osiąganymi wynikami ,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- system szkoleń,
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia