- wdrażaniem strategii marketingu B2B dla uznanej polskiej firmy technologicznej,
- ścisłą współpracą z działem handlowym i ze specjalistami IT nad przygotowaniem materiałów marketingowych,
- kontaktami z największymi retailerami w Polsce w związku z przygotowywaniem informacji PR o współpracy,
- współpracą z wewnętrznym działem HR nad strategią employer brandingu,
- przygotowaniem newslettera dla pracowników firmy,
- współpracą z agencjami nad kampaniami marketingowymi i pozycjonowaniem stron internetowych,
- działaniami generowania leadów sprzedażowych we współpracy z firmami zewnętrznymi i handlowcami,
- kontaktami z przedstawicielami w UK, Rumunii, Czechach i Słowacji w zakresie wsparcia działań marketingowych.
- samodzielności, inicjatywy i zaangażowania w pracę,
- doświadczenia w realizacji działań marketingowych dla firm z branży IT,
- umiejętności posługiwania się językiem angielskim na poziomie C1,
- znajomości analityki internetowej i KPI stosowanych w rozliczaniu kampanii marketingowych,
- wiedzy na temat specyfiki działań marketingowych B2B wspierających sprzedaż,
- zainteresowania tematyką IT, retail, e-commerce,
- dobrej organizacji pracy i umiejętności pracy w zespole
- Stabilne zatrudnienie w firmie należącej do TOP 3 firm IT dla branży retail w Polsce (raport ITwiz 2021),
- Dobrą lokalizację – 5 min od Ronda Daszyńskiego (obecnie pracujemy częściowo zdalnie),
- Możliwość zdobywania doświadczenia w obszarze marketingu B2B w branży IT w dużej organizacji,
- Wpływ na kształtowanie strategii marketingowej, dużą swobodę i możliwość realizacji autorskich pomysłów,
- Pakiet opieki medycznej, karty sportowe i ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach.
- Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
- Krajowe i międzynarodowe projekty
- Stabilne warunki zatrudnienia (UoP/B2B)
- Możliwość pracy zdalnej, elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa
- Prywatna opieka medyczna dla całej rodziny łącznie z rodzicami
- Grupowe Ubezpieczenie na Życie
- Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
- Zajęcia sportowe Multisport
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
- Brak dress code’u
- Komfortowo wyposażone biura
- Sekcje: biegowa, rowerowa, piłkarska
- Parking i prysznice dla rowerzystów
- Parking dla pracowników w oddziale w Gliwicach
- Imprezy firmowe
- wdrażaniem strategii marketingu B2B dla uznanej polskiej firmy technologicznej,
- ścisłą współpracą z działem handlowym i ze specjalistami IT nad przygotowaniem materiałów marketingowych,
- kontaktami z największymi retailerami w Polsce w związku z przygotowywaniem informacji PR o współpracy,
- współpracą z wewnętrznym działem HR nad strategią employer brandingu,
- przygotowaniem newslettera dla pracowników firmy,
- współpracą z agencjami nad kampaniami marketingowymi i pozycjonowaniem stron internetowych,
- działaniami generowania leadów sprzedażowych we współpracy z firmami zewnętrznymi i handlowcami,
- kontaktami z przedstawicielami w UK, Rumunii, Czechach i Słowacji w zakresie wsparcia działań marketingowych.
- samodzielności, inicjatywy i zaangażowania w pracę,
- doświadczenia w realizacji działań marketingowych dla firm z branży IT,
- umiejętności posługiwania się językiem angielskim na poziomie C1,
- znajomości analityki internetowej i KPI stosowanych w rozliczaniu kampanii marketingowych,
- wiedzy na temat specyfiki działań marketingowych B2B wspierających sprzedaż,
- zainteresowania tematyką IT, retail, e-commerce,
- dobrej organizacji pracy i umiejętności pracy w zespole
- Stabilne zatrudnienie w firmie należącej do TOP 3 firm IT dla branży retail w Polsce (raport ITwiz 2021),
- Dobrą lokalizację – 5 min od Ronda Daszyńskiego (obecnie pracujemy częściowo zdalnie),
- Możliwość zdobywania doświadczenia w obszarze marketingu B2B w branży IT w dużej organizacji,
- Wpływ na kształtowanie strategii marketingowej, dużą swobodę i możliwość realizacji autorskich pomysłów,
- Pakiet opieki medycznej, karty sportowe i ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach.
- Szkolenia, certyfikacje i transfer wiedzy
- Krajowe i międzynarodowe projekty
- Stabilne warunki zatrudnienia (UoP/B2B)
- Możliwość pracy zdalnej, elastyczne godziny pracy, praca hybrydowa
- Prywatna opieka medyczna dla całej rodziny łącznie z rodzicami
- Grupowe Ubezpieczenie na Życie
- Pracowniczy Plan Kapitałowy (PPK)
- Zajęcia sportowe Multisport
- Nowoczesne narzędzia pracy
- Partnerska atmosfera oraz otwarta komunikacja
- Brak dress code’u
- Komfortowo wyposażone biura
- Sekcje: biegowa, rowerowa, piłkarska
- Parking i prysznice dla rowerzystów
- Parking dla pracowników w oddziale w Gliwicach
- Imprezy firmowe
Exorigo-Upos S.A. wraz z Finture i Finture AI tworzy stabilną, polską grupą informatyczną o międzynarodowym zasięgu. Posiadamy własne oddziały m.in. w Rumunii, Wielkiej Brytanii, Czechach, Słowacji, Ukrainie.
To zespół ponad 1000 ekspertów m.in. inżynierów, developerów, project managerów, architektów i analityków IT oraz pracowników serwisu. Nasza działalność koncentruje się od 20 lat na wsparciu branży retail.
Aktywnie wspieramy naszych klientów w cyfrowej transformacji i rozwoju e-commerce. Wśród klientów Exorigo-Upos można znaleźć m.in. jeden z największych marketplace w Europie Środkowo-Wschodniej, najbardziej znane w Polsce sieci super- i hipermarketów, podmioty z branży beauty, fashion, home decor, artykułów dla dzieci oraz sklepy typu convenience.
Zapewniamy również kompleksowe usługi IT dla branży logistycznej, bankowej, ubezpieczeniowej, finansowej, motoryzacyjnej i paliwowo-energetycznej.