Ogłoszenie numer: 4663245, z dnia 2021-05-25
Instytut Adama Mickiewicza
(Wydziału Marketingu) poszukuje
Specjalista ds. marketingu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Instytut Adama Mickiewicza jest państwową instytucją kultury, której misją jest budowa i komunikacja wymiaru kulturalnego Polski poprzez inicjowanie międzynarodowej współpracy i wymiany kulturalnej. W ciągu dwudziestu lat swojej działalności IAM zrealizował ponad 6000 wydarzeń kulturalnych, w których udział wzięło blisko 55 milionów osób. Instytut Adama Mickiewicza jest również wydawcą Culture.pl
Praca na stanowisku Specjalisty ds. marketingu jest związana z promocją projektów prowadzonych przez Instytut Adama Mickiewicza, dbanie o spójność wszystkich działań marketingowych i komunikacyjnych, ścisła współpracą z wydziałami i zespołami projektowymi realizującymi misję Instytutu.
Zakres zadań w szczególności obejmuje:
- prowadzenie i nadzór działań marketingowych i komunikacyjnych na rzecz poszczególnych projektów kulturalnych realizowanych przez Instytut za granica,,
- nawiązywanie i wzmacnianie relacji z partnerami, placówkami dyplomatycznymi w zakresie współpracy związanej z promowaniem/komunikacją projektów kulturalnych,
- prowadzenie działań PR i koordynowanie pracy agencji PR,
- tworzenie komunikatów, tekstów, reklam, gadżetów i innych materiałów promocyjnych,
- redagowanie i przygotowywanie treści do wykorzystania na portalach społecznościowych i przez partnerów,
- opracowywanie budżetów działań promocyjnych wskazanych projektów.
Wymagania
- przynajmniej 2 letniego doświadczenia w obszarze marketingu, najlepiej w sektorze kultury, sztuki lub kreatywnym,
- ukończonych studiów wyższych w zakresie marketingu, kultury, sztuki lub pokrewnych,
- doświadczenia we wdrażaniu strategii marketingowych, komunikacyjnych,
- znajomości aktualnych trendów związanych z marketingiem,
- wyczucia stylu, które przekłada się na doświadczenie w pracy z grafikami i projektantami,
- biegłej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej pracę z partnerami za granica.
Jeśli spełniasz powyższe kryteria a ponadto jestęś osobą, która:
- lubi szukać innowacyjnych rozwiązań i potrafi przekonać innych do swoich pomysłów,
- zaczyna dzień od przeglądu mediów społecznościowych a Instagram i TikTok nie mają dla Ciebie tajemnic,
- ma doświadczenie w rozliczaniu środków publicznych i realizacji zadań w myśl ustawy o zamówieniach publicznych to jak najszybciej zgłoś się do nas.
Oferujemy
- fantastyczne, międzynarodowe projekty kulturalne Instytutu i portal Culture.pl - którymi będziesz się zajmowała/zajmował każdego dnia,
- pracę z zespołem zaangażowanych i doświadczonych profesjonalistów,
- działania w obszarze marketingu na skalę międzynarodową,
- umowę o pracę.