![](/img/firma/templates/158792/6089/top2.jpg)
Specjalista ds. Marketingu
Gdańsk
PSJA13310
Naszym klientem jest firma o zasięgu międzynarodowym, działająca w branży FMCG, specjalizująca się w imporcie i dystrybucji produktów spożywczych na rynku polskim i na rynkach międzynarodowych. Firma poszukuje obecnie osoby na stanowisko Specjalisty Ds. Marketingu. Osoba ta będzie odpowiedzialna m.in. za współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej oraz komunikację marketingową. Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie również należało planowanie i kontrola wydatków w ramach ustalonego budżetu marketingowego oraz badanie efektywności tychże działań.
Opis stanowiska / Job description:
- Współtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej dla wiodącej marki z branży FMCG
- Analiza wyników sprzedaży, pozycji rynkowej poszczególnych produktów i wnioskowanie zmian mających na celu poprawę wyników
- Monitoring i analiza otoczenia zewnętrznego, w tym działań konkurencji bezpośredniej i pośredniej
- Umiejętność obserwacji, wnioskowania, analizowania
- Przygotowywanie i koordynacja projektów promocyjnych i trademarketingowych dla powierzonej marki
- Planowanie i kontrola wydatków w ramach ustalonego budżetu marketingowego oraz badanie efektywności tychże działań;
- Współpraca z drukarniami, producentami POS - znajomość zagadnień poligraficznych, materiałów POS, umiejętność opracowywania - - Wstępnych założeń do nowych materiałów POS
- Znajomość mechanizmów promocyjnych w obszarze Social Media
- Umiejętność redagowania tekstów promocyjnych, PRowych
- Umiejętność opracowywania prezentacji produktów i akcji - - Promocyjnych w programie PowerPoint.
- Analiza wyników sprzedaży, pozycji rynkowej poszczególnych produktów i wnioskowanie zmian mających na celu poprawę wyników
- Monitoring i analiza otoczenia zewnętrznego, w tym działań konkurencji bezpośredniej i pośredniej
- Umiejętność obserwacji, wnioskowania, analizowania
- Przygotowywanie i koordynacja projektów promocyjnych i trademarketingowych dla powierzonej marki
- Planowanie i kontrola wydatków w ramach ustalonego budżetu marketingowego oraz badanie efektywności tychże działań;
- Współpraca z drukarniami, producentami POS - znajomość zagadnień poligraficznych, materiałów POS, umiejętność opracowywania - - Wstępnych założeń do nowych materiałów POS
- Znajomość mechanizmów promocyjnych w obszarze Social Media
- Umiejętność redagowania tekstów promocyjnych, PRowych
- Umiejętność opracowywania prezentacji produktów i akcji - - Promocyjnych w programie PowerPoint.
Kogo szukamy / Profile description:
- Wykształcenie wyższe - preferowane kierunkowe
- Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie z branży detalicznej i/lub FMCG
- Umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
- Komunikatywność, kreatywność i samodzielność;
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych i budowaniu relacji
- Innowacyjne podejście do realizowanych zadań
- Dynamizm w działaniu i umiejętność pracy pod presją czasu
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
praktyczna znajomość pakietu MS Office
- Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie z branży detalicznej i/lub FMCG
- Umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
- Komunikatywność, kreatywność i samodzielność;
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych i budowaniu relacji
- Innowacyjne podejście do realizowanych zadań
- Dynamizm w działaniu i umiejętność pracy pod presją czasu
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
praktyczna znajomość pakietu MS Office
Jak aplikować / How to apply: