Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą w branży nieruchomości. Wiemy jak ważnym elementem tworzącym firmę są ludzie i dlatego to w nich inwestujemy najwięcej.
Każdy z nas ma realny wpływ na rozwój, współpracę i zaangażowanie.
Wspólnie budujemy kulturę organizacyjną opartą na otwartym dialogu i różnorodności.
Specjalista ds. marketingu
Miejsce pracy: Łódź
Twój zakres obowiązków
- realizacja szerokiego spektrum działań marketingowych, związanych z budowaniem pozytywnego wizerunku marki na rynku,
- wsparcie procesu pozyskiwania nowych Partnerów poprzez tworzenie kampanii promocyjnych, przygotowywanie projektów i treści materiałów promocyjnych oraz bezpośredni nadzór nad realizacją kampanii
- realizacja działań komunikacyjnych skierowanych do obecnych Partnerów, a także udział w tworzeniu i wdrażaniu nowych rozwiązań marketingowych umacniających pozycję firmy na rynku,
- zapewnianie właściwego wsparcie marketingowego dla Konsultantów poprzez tworzenie i wdrażanie oczekiwanych przez sprzedaż narzędzi (np. szkolenia, prezentacje, materiały promocyjne – drukowane i elektroniczne, inne)
- realizacja działań marketingowych oraz eventów w miastach, w których prowadzone są punkty obsługi,
- sporządzanie analiz i badań rynkowych,
- dostarczanie innowacyjnych rozwiązań mających na celu wzmocnienie marki na rynku oraz zwiększenie sprzedaży w odniesieniu do określonych założeń biznesowych poprzez proponowanie nowych sposób dotarcia do klienta, a także nowych narzędzi obsługi klienta,
- obserwacja otoczenia konkurencyjnego w zakresie działań marketingowych i oferty, rekomendacja działań ukierunkowanych na osiągnięcie celów
Nasze wymagania
- m.in. 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
- doświadczenie na rynku nieruchomości – warunek konieczny
- wykształcenie wyższe
- gotowość do wyjazdów i spotkań poza siedzibą firmy
- praktyczna wiedza z zakresu prowadzenia działań marketingowych 360 oraz wiedza z zakresu marketingu internetowego: e-mail marketing, content marketing itd.
- „lekkie pióro” – umiejętność elastycznego tworzenia treści marketingowych wysokiej jakości
- znajomość narzędzi Google Analytics w praktyce
- sprawność w ramach pakietu MS Office i programów graficznych
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
- konsekwentne dążenie do wyznaczonego celu
- bardzo dobra organizacja własnego czasu pracy
- zdolność do pracy zespołowej oraz pod presją czasu
- odpowiedzialność za powierzone zadania
- analityczny i otwarty umysł
- znajomość rynku nieruchomości w Polsce
- preferowane prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia
To oferujemy
- udział w szkoleniach i konferencjach związanych z wykonywaną pracą
- ciekawą pracę w jednej z najdynamiczniej rozwijających się firm sektora nieruchomości
- szerokie i zróżnicowane możliwości rozwoju zawodowego
- konkurencyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
- wsparcie ze strony pozostałych współpracowników