![](/img/firma/templates/158792/6089/top2.jpg)
Specjalista ds. Marketingu
Warszawa
PSLD12762
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży FMCG będącej niekwestionowanym liderem w kategorii marek własnych, poszukujemy ambitnej i zorientowanej na cele osoby, która będzie mogła zająć stanowisko Specjalisty ds. Marketingu.
Wybrany kandydat będzie odpowiedzialny za pomoc przy realizacji strategii marketingowej podległych grup produktowych oraz wsparcie działu handlowego.
Wybrany kandydat będzie odpowiedzialny za pomoc przy realizacji strategii marketingowej podległych grup produktowych oraz wsparcie działu handlowego.
Opis stanowiska / Job description:
- współudział w realizacji strategii marketingowej firmy,
- współpraca przy wprowadzaniu na rynek nowych modeli ich promocji z działem handlowym,
- odpowiedzialność za budżet marketingowy działu przy bliskiego współpracy z Dyrektorem Marketingu,
- współpraca z dostawcami zewnętrznymi (agencje marketingowe, graficy),
- ścisła współpraca z działami w innych krajach,
- raportowanie do Dyrektora Marketingu
- współpraca przy wprowadzaniu na rynek nowych modeli ich promocji z działem handlowym,
- odpowiedzialność za budżet marketingowy działu przy bliskiego współpracy z Dyrektorem Marketingu,
- współpraca z dostawcami zewnętrznymi (agencje marketingowe, graficy),
- ścisła współpraca z działami w innych krajach,
- raportowanie do Dyrektora Marketingu
Kogo szukamy / Profile description:
- wykształcenie wyższe preferowane kierunki zarządzanie i marketing,
- min. 1 rok doświadczenia w pracy w dziale marketingu,
- bardzo dobra znajomość środowiska MS Office,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność pracy w grupie,
- kreatywność i otwartość,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie w tworzeniu i nadzorowaniu produkcji opakowań FMCG będzie dodatkowym atutem
- mile widziane doświadczenie w pracy z produktami marki własnej
- min. 1 rok doświadczenia w pracy w dziale marketingu,
- bardzo dobra znajomość środowiska MS Office,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność pracy w grupie,
- kreatywność i otwartość,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- doświadczenie w tworzeniu i nadzorowaniu produkcji opakowań FMCG będzie dodatkowym atutem
- mile widziane doświadczenie w pracy z produktami marki własnej
Jak aplikować / How to apply: