Dołącz do rozpędzonego pociągu o nazwie DRAMIŃSKI S.A. zmierzającego w kierunku globalnego sukcesu.
Jeżeli jesteś zorganizowanym imperatorem content marketingu, a hasło Social Media Ninja stworzył ktoś specjalnie z myślą o Tobie?
Świetnie! Chcemy Cię na naszym pokładzie.
Zakres Twoich obowiązków podzieliliśmy na Online i Offline.
Specjalista ds. Marketingu
Miejsce pracy: Olsztyn
Online:
- będziesz rozwijał(a) firmowe profile w Social Media w oparciu o wyznaczone cele i strategię komunikacji (Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube);
- będziesz miał(a) szerokie pole do popisu w tworzeniu angażującego, wysokiej jakości contentu na strony www, Social Media, kampanie e-mail marketingowe, Google ADS i inne;
- edytowanie treści na stronach www oraz opieka nad tekstami materiałów marketingowych to również będą Twoje zadania;
- ponadto śledzenie trendów w mediach społecznościowych i bieżące monitorowanie konkurencji, aby nic nas nie zaskoczyło.
Offline:
- będziesz pomagać w organizacji wydarzeń branżowych z udziałem firmy;
- staniesz na straży magazynu materiałów marketingowych;
- będziesz odpowiedzlany(a) za redagowanie treści do magazynów branżowych przy współpracy z Product Managerami.
Czego oczekujemy od Ciebie?
- wykształcenia wyższego (mile widziane studia marketingowe);
- minimum 3 letniego doświadczenia na wyżej wymienionym stanowisku;
- znajomości języka angielskiego w mowie i w piśmie na poziomie minimum B2;
- wysokich umiejętności tworzenia i analizowania kampanii reklamowych w Social Media (Facebook, Instagram, LinkedIn, Youtube) nastawionych na osiągnięcie konkretnego rezultatu;
- łatwości w tworzeniu treści reklamowych, tzw. lekkiego pióra;
- kreatywności, zaangażowania i dobrej organizacji pracy;
- dokładności i rzetelności w realizacji zadań.
Możesz u nas liczyć na:
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w firmie z polskim kapitałem, z ponad 30 letnim doświadczeniem na rynku;
- atrakcyjne warunki finansowe i premiowe;
- prywatną opiekę medyczną;
- pracę w kreatywnym i dynamicznym zespole;
- szerokie możliwości rozwoju zawodowego;
- realny wpływ na generowanie kreatywnych treści i kampanii reklamowych wpływających na budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz na wzrost sprzedaży.