Ogłoszenie numer: 1904442, z dnia 2018-02-08
Mikomax Smart Office jest polską, rodzinną firmą z ponad 26-letnim międzynarodowym doświadczeniem w zakresie dopasowywania przestrzeni biurowych do organizacji. Jesteśmy ekspertem w tworzeniu nowoczesnych biur. Łączymy fachową wiedzę o produkcji mebli
z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy.
Z naszej inicjatywy zrealizowany został pierwszy w Polsce projekt badawczy poświęcony smart workingowi. „Smart Working Guidebook for Poland” stanowiący praktyczny przewodnik dla przedsiębiorców, którzy planują wdrożyć ten model w swojej organizacji.
Nasz autorski projekt biurka Stand Up został doceniony w międzynarodowym konkursie Red Dot i otrzymał najwyższą nagrodę Best of the Best The Red Dot Award: Product Design 2017 za wysoką jakość wzornictwa i przełomowy projekt.
W związku z rozwojem firmy i marki poszukujemy osoby na stanowisko
Specjalista ds. marketingu
Miejsce pracy: Łódź
Opis stanowiska
Warto być z nami, bo:
- Mamy młody i zgrany zespół, który wyznaje zasadę jeden za wszystkich wszyscy za jednego,
- Budujemy firmę rodzinną, dla której ważni są ludzi i wartości jakimi się kierują,
- Od ponad 26 lat specjalizujemy się w zakresie dopasowywania przestrzeni biurowych do organizacji,
- Będziesz pracował w biurze marzeń, które posiada wszystkie udogodnienia i nowinki designersko-technologiczne. Sam musisz się przekonać jak dobrze jest mieć w pracy strefę relaksu,
- Współpracę z nami rozpoczniesz od wielu szkoleń podnoszących kwalifikacje,
- Na co dzień będziesz współpracował z nami w projektach zarówno krajowych jak i międzynarodowych,
- Sam będziesz realizował zadania – 100% satysfakcji z osiąganych wyników,
- Twoja pensja będzie satysfakcjonująca i odpowiadająca Twoim kwalifikacjom oraz zaangażowaniu,
- Na śniadanie będziesz dostawać świeże owoce i pyszną kawę z profesjonalnego ekspresu.
Specjalista ds. marketingu jest odpowiedzialny za:
- wdrażanie projektów marketingowych on-line i off-line,
- wsparcie sprzedaży krajowej i zagranicznej,
- współpracę z działami wewnątrz organizacji jak i partnerami krajowymi i zagranicznymi,
- opracowanie i wdrażanie planów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym media społecznościowe,
- budowanie wizerunku marki,
- raportowanie i analizy.
Wymagania
- Wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne),
- Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w pracy zawodowej w marketingu,
- Doświadczenie w planowaniu, realizacji projektów marketingowych, umiejętność pracy w interdyscyplinarnych zespołach,
- Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie, znajomość jęz. niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
- Dobra znajomość MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem przygotowania
i prowadzenia prezentacji marketingowych, - Umiejętność analizowania działań marketingowych oraz przedstawianie rekomendacji do ciągłego doskonalenia,
- Kreatywność, sumienność, terminowość i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.