Najnowsze oferty pracy

  • Digital Marketing Specialist (Employer Brand)

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    About the Role: We are seeking a Digital Specialist to drive our employer brand through strategic email marketing, website management, and targeted advertising campaigns. In this role, you will prioritize crafting engaging email campaigns, maintaining an optimized career site, and managing impactful...
  • Specjalista / Koordynator ds. Marketingu

    Trebbi Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   7 500 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Tworzenie i edycja prezentacji; Graficzna obróbka raportów; Obróbka zdjęć i tworzenie szaty graficznej postów; Redagowanie postów w mediach społecznościowych; Zakupy i zarządzanie budżetem gadżetów firmowych. Planowanie i kontrolowanie budżetu na gadżety firmowe,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. promocji i marketingu

    Polski Związek Tenisa Stołowego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    tworzenie i realizacja strategii marketingowych; opracowywanie i wdrażanie kampanii promocyjnych; zarządzanie mediami społecznościowymi; tworzenie treści marketingowych; przygotowywanie zestawień, analiz, raportów i prezentacji z realizacji kampanii marketingowych; współpraca z klubami i...
  • Specjalista ds. Marketingu Internetowego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Branickiego 17    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    5 dni
    Twoje zadania: analizowanie prowadzonych działań digital oraz ich raportowanie, wdrażanie pomysłów zwiększających efektywność działań, szczególnie koncentrując się na generowaniu leadów i konwersji, optymalizacji prowadzonych kampanii PPC, organic, external media oraz działań...
  • Specjalista ds. Marketingu (poligrafia)

    TBS Consulting   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obowiązki: Wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w oparciu o analizę rynku i grup docelowych obejmujących social media, content marketing, współpracę z prasą i portalami branżowymi itd. Zarządzanie stroną internetową firmy, tworzenie materiałów graficznych,...
  • Digital Marketing Analyst

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Poszukujemy Digital Marketing Analyst, który wspomoże nasz Zespół w dalszym rozwoju analityki cyfrowej, zarządzaniu danymi oraz optymalizacji działań marketingowych i e-commerce. Będziesz odpowiedzialny/a za konfigurację tagów trackingowych, monitorowanie wyników kampanii oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

    edp by zielona-energia.com   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje główne zadania: Opracowywanie i realizacja strategii generowania leadów wspierających sprzedaż. Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z firmami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za dostarczanie leadów. Zarządzanie obecnością firmy w social media, w tym tworzenie i publikowanie...
  • Specjalista ds. Marketingu

    GATEWAY PLUS sp. z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / asystent / ekspert  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    We’re looking for a talented and versatile Marketing Specialist to join our growing team and contribute to impactful campaigns that drive our company’s success. If you’re passionate about digital marketing, creative strategy, or design, this role is for you! Key Responsibilities: Plan, create,...
  • Koordynator ds. marketingu i wydarzeń

    Trebbi Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   7 500 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie prezentacji, Graficzna obróbka raportów, zdjęć i tworzenie szaty graficznej postów, Tworzenie wpisów w mediach społecznościowych, Planowanie i kontrolowanie budżetu na gadżety firmowe, wydarzenia, materiały promocyjne. Organizacja wydarzeń firmowych....
  • Specjalista ds. Marketingu / Koordynator

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zadania: Projektowanie i edycja materiałów promocyjnych, w tym: prezentacje, raporty, posty w mediach społecznościowych. Koordynacja i organizacja wydarzeń firmowych. Zarządzanie budżetem na gadżety firmowe i materiały promocyjne. Inicjowanie kontaktów sprzedażowych; Wsparcie zarządu w...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. marketingu

MUZEUM WARSZAWY
Warszawa
praca stacjonarna
2846 dni temu

Dyrektor Muzeum Warszawy

ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko pracy

w Muzeum Warszawy

Rynek Starego Miasta 28-42; 00-272 Warszawa


Specjalista ds. marketingu

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: SMn_DMA/2017

Dział Marketingu


Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi:

  • wdrażanie strategii marketingowej
  • realizacja zakładanych celów marketingowych
  • analiza i aktualizacja oferty przestrzeni Muzeum względem popytu
  • przygotowywanie ofert najmu przestrzeni siedziby głównej Muzeum i Oddziałów
  • przeprowadzanie wizji lokalnych na każde zapytanie
  • monitoring umów przygotowywanych dla każdego kontrahenta
  • określanie warunków realizacji każdego wydarzenia
  • monitoring płatności, rozliczeń i niezbędnych dokumentów
  • analiza danych statystycznych w zakresie sprzedaży usług oferowanych przez Muzeum
  • współpraca z kontrahentami zewnętrznymi zajmującymi się organizacją ruchu turystycznego, wydarzeń turystycznych, komercyjnych
  • archiwizacja dokumentów związanych z działalnością Działu Marketingu

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:


Miejsce pracy: Praca w budynku Muzeum i poza nim. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku. Budynek, pomieszczenie pracy oraz toaleta umożliwiają poruszanie się na wózku inwalidzkim. Winda w budynku.

 

Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4h, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i w terenie oraz rozmowami telefonicznymi.

 

Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie min. średnie
  • staż pracy min. 3 lata
  • obsługa komputera: Windows, pakiet MS Office, Internet
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz obywatelstwo polskie

Wymagania dodatkowe:

  • wykształcenie wyższe na kierunku: humanistycznym, handlowym lub administracyjnym
  • znajomość innych języków obcych
  • doświadczenie w przygotowywaniu ofert handlowych i organizowaniu wydarzeń
  • odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, komunikatywność, wysoka motywacja do pracy
Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/łam do wiadomości i celów rekrutacji pracowników. Podanie danych jest dobrowolne. Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających na celu weryfikację prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i informacji w nich zawartych.”
 

Poznaj

MUZEUM WARSZAWY

Muzeum powstało w 1936 roku jako Muzeum Dawnej Warszawy, oddział Muzeum Narodowego. Placówka objęła opieką zbiory varsavianistyczne, a jej siedzibą stały się zakupione przez magistrat w latach 1937 – 1938 trzy kamienice przy Rynku Starego Miasta: Baryczkowska, Kleinpoldowska i „Pod Murzynkiem” (nr 32, 34, 36).

Idea zabezpieczania świadectw przeszłości Warszawy narodziła się w końcu XVIII w., za czasów króla Stanisława Augusta. W XIX w. zajmowały się tym: Towarzystwo Przyjaciół Nauk, Uniwersytet Warszawski, Ratusz, Towarzystwo Zachęty Sztuk Pięknych, Państwowe Muzeum Sztuk Pięknych oraz Muzeum Starożytności. Od 1906 r. ośrodkami skupiającymi varsaviana były: Towarzystwo Miłośników Historii oraz Towarzystwo Opieki nad Zabytkami Przeszłości. W 1914 r. TOnZP założyło w kamienicy Baryczkowskiej „muzeum starożytności polskich”. Z czasem większość varsavianów, zgromadzonych dotąd przez różne instytucje, trafiła do zbiorów Muzeum Narodowego.

Wybuch II wojny światowej w 1939 r. przerwał przenoszenie zbiorów z gmachu Muzeum Narodowego przy Alejach Jerozolimskich do zakupionych w latach 1937-1938 kamienic staromiejskich. W 1941 r. został aresztowany kustosz Muzeum Dawnej Warszawy dr Antoni Wieczorkiewicz, który zmarł wkrótce w Oświęcimiu. Zbiory ulokowane przy Rynku Starego Miasta uległy zniszczeniu i rozproszeniu w 1944 roku. Przepadły wówczas inwentarze i katalogi, więc trudno dokładnie określić rozmiar strat.

Po wojnie decyzją Zarządu Miejskiego muzeum zostało reaktywowane w 1948 roku pod nazwą Muzeum Historyczne m. st. Warszawy. Zajęło jedenaście odbudowywanych wówczas staromiejskich kamienic mieszczańskich: osiem od strony Rynku Starego Miasta i trzy od strony ulicy Nowomiejskiej. Rekonstrukcję kamienic przeznaczonych na siedzibę muzeum przeprowadzono na podstawie projektów Stanisława Żaryna.

Na skutek zniszczeń wojennych zbiory przedstawiały się skromnie. W 1950 roku w inwentarzu znajdowało się zaledwie 169 pozycji. Trzon kolekcji muzealnej stanowiły obiekty przekazane przez Muzeum Narodowe – na własność lub jako depozyt. Do muzeum trafiały znaleziska z ruin i ocalone rodzinne pamiątki.

W 1955 roku zwiedzającym została udostępniona stała ekspozycja muzealna, prezentująca dzieje stolicy od założenia miasta do czasów współczesnych. Wystawa ta po raz pierwszy w Polsce w tak dużej skali ukazywała historię miasta. W styczniu 1965 r. otwarto kolejną wersję tej ekspozycji p. t. „Siedem wieków Warszawy”. W następnych latach niektóre jej fragmenty były unowocześniane.

Z czasem zbiory muzeum bogaciły się dzięki planowym zakupom, darowiznom i zapisom spadkowym. Do inwentarzy MHW wpisano m. in. cenne kolekcje autorskie Eugeniusza Phulla, dr Ludwika Gocla, Krzysztofa Klingera, rodziny Schiele. Obecnie w księgach inwentarzowych znajduje się ponad 250 tysięcy obiektów.

Pierwszym po wojnie dyrektorem muzeum został Adam Słomczyński, który pełnił tę funkcję w latach: 1948-1950. Po nim, w 1950 roku, stanowisko na krótko objął prof. dr Stanisław Arnold. Od 1951 aż do 2003 r. dyrektorem był prof. dr Janusz Durko – historyk, muzeolog, archiwista, laureat nagrody m. st Warszawy; wyróżniony tytułem Homo Varsoviensis. Od 2004 roku do października 2012 r. dyrektorem Muzeum była Joanna Bojarska-Syrek.

W 1983 r. na mocy zarządzenia prezydenta stolicy został stworzony oddział Muzeum Historycznego m.st. Warszawy – Muzeum Powstania Warszawskiego. Przez 20 lat działalności skromny zespół MPW zebrał kilkanaście tysięcy eksponatów. Zgromadzono zbiór archiwaliów (dokumenty, korespondencję, druki ulotne, dzienniki), zbiór muzealiów i pamiątek historycznych (uzbrojenie, mundury, dzieła sztuki, przedmioty codziennego użytku, pamiątki osobiste), kolekcję prasy powstańczej i okupacyjnej oraz unikatową kolekcję zdjęć fotograficznych z okresu powstania (negatywy i reprodukcje oryginalne). W 2003 r. prezydent stolicy – Lech Kaczyński podjął decyzję o powołaniu Muzeum Powstania Warszawskiego jako nowej instytucji.

Dzisiaj Muzeum Warszawy, oprócz siedziby w 11. staromiejskich kamieniczkach, posiada także swoje oddziały: Muzeum Drukarstwa Warszawskiego, Muzeum Farmacji im. Antoniny Leśniewskiej, Muzeum Woli, Muzeum - Miejsce Pamięci Palmiry, Ośrodek Dokumentacji i Badań KORCZAKIANUM, Muzeum Warszawskie Pragi, Muzeum Ordynariatu Polowego.

Muzeum prowadzi  działalność naukowo-wydawniczą i wystawienniczą, dysponuje własnymi pracowniami konserwatorskimi, proponuje szeroką ofertę edukacyjną. W muzeum działa kino, organizujące seanse filmów o Warszawie oraz sklep z pamiatkami varsavianistycznymi.

Podobne oferty

  • Digital Marketing Specialist (Employer Brand)

    LeverX   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    About the Role: We are seeking a Digital Specialist to drive our employer brand through strategic email marketing, website management, and targeted advertising campaigns. In this role, you will prioritize crafting engaging email campaigns, maintaining an optimized career site, and managing impactful...
  • Specjalista / Koordynator ds. Marketingu

    Trebbi Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   7 500 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Tworzenie i edycja prezentacji; Graficzna obróbka raportów; Obróbka zdjęć i tworzenie szaty graficznej postów; Redagowanie postów w mediach społecznościowych; Zakupy i zarządzanie budżetem gadżetów firmowych. Planowanie i kontrolowanie budżetu na gadżety firmowe,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. promocji i marketingu

    Polski Związek Tenisa Stołowego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    tworzenie i realizacja strategii marketingowych; opracowywanie i wdrażanie kampanii promocyjnych; zarządzanie mediami społecznościowymi; tworzenie treści marketingowych; przygotowywanie zestawień, analiz, raportów i prezentacji z realizacji kampanii marketingowych; współpraca z klubami i...
  • Specjalista ds. Marketingu Internetowego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Branickiego 17    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    5 dni
    Twoje zadania: analizowanie prowadzonych działań digital oraz ich raportowanie, wdrażanie pomysłów zwiększających efektywność działań, szczególnie koncentrując się na generowaniu leadów i konwersji, optymalizacji prowadzonych kampanii PPC, organic, external media oraz działań...
  • Specjalista ds. Marketingu (poligrafia)

    TBS Consulting   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obowiązki: Wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w oparciu o analizę rynku i grup docelowych obejmujących social media, content marketing, współpracę z prasą i portalami branżowymi itd. Zarządzanie stroną internetową firmy, tworzenie materiałów graficznych,...
  • Digital Marketing Analyst

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    Poszukujemy Digital Marketing Analyst, który wspomoże nasz Zespół w dalszym rozwoju analityki cyfrowej, zarządzaniu danymi oraz optymalizacji działań marketingowych i e-commerce. Będziesz odpowiedzialny/a za konfigurację tagów trackingowych, monitorowanie wyników kampanii oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

    edp by zielona-energia.com   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje główne zadania: Opracowywanie i realizacja strategii generowania leadów wspierających sprzedaż. Nawiązywanie i utrzymywanie współpracy z firmami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za dostarczanie leadów. Zarządzanie obecnością firmy w social media, w tym tworzenie i publikowanie...
  • Specjalista ds. Marketingu

    GATEWAY PLUS sp. z o. o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / asystent / ekspert  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    We’re looking for a talented and versatile Marketing Specialist to join our growing team and contribute to impactful campaigns that drive our company’s success. If you’re passionate about digital marketing, creative strategy, or design, this role is for you! Key Responsibilities: Plan, create,...
  • Koordynator ds. marketingu i wydarzeń

    Trebbi Polska Sp. z o.o.   Warszawa, Śródmieście    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   7 500 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie prezentacji, Graficzna obróbka raportów, zdjęć i tworzenie szaty graficznej postów, Tworzenie wpisów w mediach społecznościowych, Planowanie i kontrolowanie budżetu na gadżety firmowe, wydarzenia, materiały promocyjne. Organizacja wydarzeń firmowych....
  • Specjalista ds. Marketingu / Koordynator

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Zadania: Projektowanie i edycja materiałów promocyjnych, w tym: prezentacje, raporty, posty w mediach społecznościowych. Koordynacja i organizacja wydarzeń firmowych. Zarządzanie budżetem na gadżety firmowe i materiały promocyjne. Inicjowanie kontaktów sprzedażowych; Wsparcie zarządu w...