Masz doświadczenie w marketingu? Chcesz się wykazać w marketingu międzynarodowym? Szukasz pracy, która pozwoli Ci się rozwijać?
Potrzebujesz więcej informacji o pracy w Tapflo? ...
Tapflo to niezależny producent i globalny dostawca pomp przemysłowych i innych urządzeń dla przemysłu.
Firma została założona w Kungälv w Szwecji w1980 r. i od tego czasu projektuje i wytwarza plastikowe, metalowe oraz sanitarne pompy membranowe oraz szeroką gamę pomp odśrodkowych i rozwiązań dla wszystkich gałęzi przemysłu. Po latach dynamicznego rozwoju firma przekształciła się w Grupę Tapflo z własnymi oddziałami handlowymi i niezależnymi dystrybutorami w ponad 60 krajach na całym świecie, na 6 kontynentach.
Specjalista ds. Marketingu w Tapflo będzie członkiem zespołu Działu Marketingu Globalnego zapewniającego wsparcie marketingowe dla spółek grupy Tapflo i dystrybutorów na całym świecie.
- Utrzymywanie kontaktów z firmami z grupy Tapflo oraz niezależnym dystrybutorami z całego świata. Zapewnianie im niezbędnego wsparcia marketingowego
- Przygotowywanie i prowadzenie konferencji i zjazdów dystrybutorów
- Przygotowanie i prowadzenie badań marketingowych i przygotowanie raportów
- Przygotowanie udziału i udział w Targach, wystawach, sympozjach branżowych
- Organizowanie imprez promocyjnych i spotkań firmowych
- Planowanie i prowadzenie kampanii e-marketingowych (kampanie reklamowe, mailingi, newslettery, Wsparcie działań SEM i SEO)
- Koordynacja działań w Social Media
- Monitorowanie i analiza działań konkurencji
- Współtworzenie strategii content marketingowej
- Współpraca z agencjami reklamowymi
- Współpraca z drukarniami
- Nadzór nad stronami internetowymi w zakresie aktualizacji treści
- Wspieranie działu w innych działaniach marketingowych
- Minimum 2-letnie doświadczenie w dziale marketingu
- Wykształcenie wyższe magisterskie zakresie w marketingu, komunikacji, lub pokrewnej dziedzinie
- Znajomość zasad marketingu i kwestii komunikacji marketingowej
- Język angielski - biegłość na poziomie pozwalającym na: prowadzenie prezentacji, swobodną rozmowę z dystrybutorami i dostawcami etc.
- Zdolność do analizowania danych i wyciągania wniosków
- Umiejętność pracy w zespole
- Dobra organizacja pracy i skupienie na zadaniach
- Język rosyjski – znajomość w stopniu komunikatywnym w mowie
- Znajomość obsługi programów graficznych (Ai, Id, Ps, Corel)
- Praktyczna znajomość zagadnień i narzędzi takich jak: Google AdWords , Google Analytics, CMS (Joomla, inne)
- Pracę w pełnym wymiarze czasu (umowa o pracę) z elastycznymi godzinami pracy
- Pracę w międzynarodowej i wielokulturowej firmie (projekty marketingowe prowadzone są na 6 kontynentach)
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do Twoich umiejętności
- Wiele możliwości podnoszenia kwalifikacji i samorozwój
- Możliwość wdrażania kreatywnych rozwiązań i własnych pomysłów