Wipasz S.A. od ponad 21 lat specjalizuje się we wdrażaniu najnowocześniejszych technologii produkcji dla polskiego przemysłu spożywczego w branży drobiarskiej. Poprzez prowadzenie badań w nowoczesnych instytutach i laboratoriach intensywnie rozwija swoją działalność w zakresie karmienia oraz opieki nad zwierzętami hodowlanymi. Jest największym polskim producentem pasz kreującym obraz polskiego rolnictwa.
Czując się odpowiedzialnym za zdrowe i bezpieczne żywienie ludzi, chcemy, żeby nasi konsumenci kupowali żywność z pełną świadomością i przekonaniem dobrego wyboru. Sukcesy jakie odnosi nasza Firma zawdzięczamy pracownikom o otwartych umysłach, chłonnych najnowocześniejszych rozwiązań, którzy identyfikując się z wizją Zakładu poprzez sumienne i innowacyjne wykonywanie swoich obowiązków, przyczyniają się do jego rozwoju. Dlatego poszukujemy ambitnych i zaangażowanych kandydatów na stanowisko:
- Tworzenie, wprowadzanie i rozwijanie produktów z branży FMCG
- Zarządzanie i monitorowanie ścieżki wprowadzenia nowego produktu na rynek
- Inicjowanie analiz rynku i badań konsumenckich w celu lepszego dopasowania produktów do potrzeb rynkowych
- Monitorowanie trendów sprzedaży i otoczenia konkurencyjnego
- Odpowiedni dobór narzędzi marketingowych do promocji produktu (ATL, BTL)
- Kontrola budżetu rocznego dla produktu/ marki
- Współpraca z agencjami reklamowymi i promocyjnymi
- Ścisła współpraca z działami: Sprzedaży, Technologii, Jakości, Produkcji, Prawnym
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas nieokreślony
- Ciekawą pracę w dynamicznym środowisku firmy z branży FMCG
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Ukończonych studiów wyższych, preferowane kierunki: Marketing, Zarządzanie, Ekonomia, itp.
- Doświadczenie w pracy w dziale marketingu (ok. 1 rok; preferowane doświadczenie w firmie FMCG)
- Znajomość narzędzi marketingowych
- Dobrej znajomości języka angielskiego
- Umiejętności analitycznych
- Umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
- Inicjatywy i proaktywności
- Zaangażowania i entuzjazmu
- Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera (MS Office)