Colian Holding SA to prężnie działająca grupa kapitałowa, skupiająca silne polskie marki. Specjalizuje się w produkcji, dystrybucji i sprzedaży wysokiej jakości artykułów spożywczych. Colian oferuje bogate portfolio doskonale rozpoznawalnych produktów pod znanymi brandami: Goplana, Solidarność, Jutrzenka, Grześki, Familijne, Jeżyki, Akuku!, Mella, Hellena, Appetita oraz Siesta. W skład grupy wchodzą m.in. spółki: Colian sp. z o.o., producent słodyczy, kulinariów (przypraw, bakalii) i napojów oraz Colian Logistic sp. z o.o., zajmująca się magazynowaniem i dystrybucją produktów. Główna siedziba spółki mieści się w Opatówku k. Kalisza. Grupa posiada zakłady w Bydgoszczy, Lublinie, Poznaniu, Opatówku, Kaliszu i Wykrotach. Jej wyroby trafiają na rynek polski oraz do ponad 60 państw na całym świecie. Grupa zatrudnia ponad 2 000 osób.
W chwili obecnej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
ds. marketingu
- Wsparcie w przygotowaniu i realizacji strategii rozwoju marki/marek w celu realizacji założeń strategii rynkowej firmy,
- Udział w budowaniu koncepcji projektów marketingowych dedykowanych dla wybranych klientów,
- Koordynowanie projektami pomiędzy kategoriami produktowymi, w tym projektami dedykowanymi dla wybranych klientów,
- Ścisłą współpracę z grafikami, drukarniami i agencjami reklamowymi, Brand Managerami, Senior Brand Managerami,
- Opracowanie i nadzór nad kalkulacjami produktowymi, prezentacjami, prowadzeniem dokumentacji projektowej,
- Przygotowanie planu działań marketingu-mix zapewniających realizację przyjętej strategii powierzonych projektów przy efektywnym wykorzystaniu środków finansowych i dostępnych narzędzi,
- Kompleksowe prowadzenie procesu komunikacji wewnętrznej w trakcie przygotowywanie i realizacji działań,
- Ścisłą współpracę z KAM w celu wspólnej koordynacji prowadzonych projektów rozwojowych i promocyjnych,
- Pomoc przy organizacji stoisk targowych, akcji promocyjnych, degustacji,
- Przeprowadzanie analiz niezbędnych w procesie realizacji projektów dedykowanych dla wybranych klientów i wybór produktów do wdrożenia.
- Ścisłą współpracę z działem sprzedaży w celu budowania kanału przepływu informacji pomiędzy działami oraz koordynację nad realizacją projektów dedykowanych dla wybranych klientów.
- Wykształcenia wyższego (preferowane: marketing, ekonomia),
- Min. 2 lat doświadczenia na stanowisku tożsamym lub wspierającym jak np.: Asystent Marketingu; Asystent Sprzedaży w firmie produkcyjnej; Specjalista ds. Trade,
- Preferowane doświadczenie w obszarze Marketing MIX,
- Mile widziana znajomość branży FMCG,
- Umiejętności analitycznego myślenia,
- Dobrej organizacji pracy,
- Umiejętności komunikacyjnych,
- Gotowości do pracy w zmiennym, dynamicznym otoczeniu,
- Znajomości j. angielskiego na poziomie B2,
- Prawa jazdy kat. B.
- Pracę w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Standardowe narzędzia pracy (notebook, telefon komórkowy),
- Pracę na cały etat w oparciu o umowę o pracę.